Megújult a Telekom Hello Biznisz
A vállalkozások fontos szerepet játszanak a gazdaságban és a mindennapjainkban, hatásuk nagyobb, mint gondolnánk: előreviszik, tuningolják az országot. A Telekom megújult platformja éppen ezért a vállalkozások működését segíti.
A Telekom Hello Biznisz, a Telekom kifejezetten kkv-knak szóló szakmai tanácsadó és tudásátadó online platformja új helyre költözik és új funkciókkal is bővül. A Telekom ezzel szeretné tuningolni a vállalkozások működését és fejlődését, hogy sikerre vihessék elképzeléseiket.
Magyarországon nagyságrendileg egymillió működő vállalkozás van, ezek közül 970 ezer kis-és középvállalkozásnak számít, 2,2 millió embert foglalkoztatva ők termelik meg a magyar vállalkozások által előállított hozzáadott érték* 43%-át.
A Telekom kutatásából** pedig kiderül, hogy a vállalkozásokra úgy tekintünk, mint életünk, mindennapjaink természetes segítői, akik hatással vannak döntéseinkre. Az emberek közel 86%-a vásárol rendszeresen termékeket tőlük és több, mint kétharmaduk veszi igénybe magyar vállalkozások szolgáltatásait. 83%-uk szerint a helyi vállalkozók nagyban megkönnyítik az életüket. Tízből kilenc ember egyetért azzal, hogy a kisvállalkozásoknak fontos szerepe van a helyi közösségekben: munkát adnak az embereknek, és elengedhetetlen szerepet játszanak a települések közösségi szolgáltatásainak működésében is.
A Telekom most szintet lép a kkv-k tuningolásában: a Hello Biznisz új és megújult funkciókkal segíti a vállalkozásokat. A hellobiznisz.telekom.hu platformon új külsőt kaptak az úgynevezett D, – vagyis digitalizációs – tervek, mostantól átláthatóbb felületen, egyszerűbben juthatnak hozzá a vállalkozók a Telekom lépésekre lebontott, könnyen alkalmazható digitális fejlesztési terveihez. A vállalkozások számukra releváns, fejlődési területekre fókuszáló tartalmakkal találkozhatnak, legyen szó friss startupról vagy egy bejáratott cégről. Az új networking funkcióval pedig ajánlásokat kapnak, miben segíthetnek másoknak és mások miben segíthetik őket: a profiljukban megadott adatokkal a vállalkozók pillanatokon belül kapcsolatba léphetnek azokkal, akikre szükségük van és azokkal is, akiknek ők tudnak segíteni. Azoknak a vállalkozásoknak, akik november közepe és december közepe között regisztrálnak a Telekom Hello Bizniszre, lehetőségük van arra is, hogy bekerüljenek a Telekom Magenta Moments partneri kedvezményprogramjába úgy, hogy emellett extra kiemelt megjelenést is kaphatnak a program felületén. A kedvezményprogram partnerei akár egymillió Telekomos ügyfél számára válhatnak láthatóvá termékeikkel, szolgáltatásaikkal.
„Küldetésünk, hogy segítsük a kkv-kat a digitalizáció előnyeinek maximális kihasználásában és a napi működésben egyaránt, ezáltal megerősítsük versenyképességüket. Támogatjuk őket abban, hogy tuningolják, fejlesszék vállalkozásukat, és így előrevigyék az országot, pozitív és fenntartható hatást gyakoroljanak környezetünkre és gazdaságunkra egyaránt.” – mondta Pereszlényi Zoltán, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
„A tuning gondolat a kis lépésekben tett fejlődésről és a fejlesztésről szól, a vállalkozások szerepe pedig felbecsülhetetlen az ország előrejutása szempontjából. Hatásuk sokkal nagyobb, mint gondolnánk. A Telekom Hello Biznisz mostanra egy forradalmian új üzleti ökoszisztéma, amely 2017-es indulása óta arra törekszik, hogy szakértő iránymutatás és inspiráció mellett társadalmi elismerést, ismertséget és teret adjon a vállalkozóknak. A megújuló Telekom Hello Biznisszel egyidőben induló kampányunkban rámutatunk arra, hogy életünk szinte minden területén jelen vannak a vállalkozások, tesznek értünk, visznek minket előre: tuningolnak minket és tuningolják az országot egyaránt.” – mondta el Szabó Béla, a Magyar Telekom márka kommunikációs igazgatója.
A Telekom Hello Biznisz fennállása óta összesen több mint 1500 tartalmat publikált, az oldalt látogatók száma fél millió évente, a Hello Biznisz Facebook közösségnek pedig mintegy 9000 aktív tagja van. A lépésekre lebontott, digitális fejlesztések folyamatát támogató eszközt, a D tervet, több mint 30 ezer alkalommal töltötték már le.
Kapcsolódó cikkek
- Informatikai rendszerek ütemezett karbantartása a Telekomnál
- A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
- Hamarosan indul a Deutsche Telekom által szervezett e-sport bajnokság
- Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál
- Így dolgoztak diákok és tanáraik a mesterséges intelligenciával a Telekom Kraft AI Bajnokság döntőjén
- Hazaérni csak oda lehet, ahol megértenek
- Extra készülékkedvezmények Cyber Novemberben a Telekom.hu-n
- Digitális tuning 14-99+ éves korig
- Friss kutatás: Tartanak tőle, de használnák az AI-t a kisvállalkozók
- Legendás élmény a Telekom hálózatán
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.