Újra a Magyar Telekom szektorának legvonzóbb munkahelye
Nyolcadik alkalommal mérte fel a PwC Magyarország hazánk munkaerőpiaci preferenciáit és adta át Az év legvonzóbb munkahelye díjakat. Telekommunikáció és média kategóriában immár hetedik alkalommal nyerte el a Magyar Telekom a legjobbnak járó elismerést.
A PwC Magyarország felmérésének célja, hogy megismerje a munkavállalók preferenciáit, munkáltatói márkákkal kapcsolatos percepcióit. Emellett a kutatás vizsgálja, hogy hogyan befolyásolja ezeket a minket körülvevő környezet, valamint a különböző gazdasági, társadalmi körülmények. Az idei kutatás tanulsága, hogy az alapbér mellett egyre inkább felértékelődni látszanak az úgynevezett humán faktorok: a szociális közeg, a munkahelyi keretek, valamint a rugalmasság. Egyre nagyobb jelentőségű a pozitív munkahelyi légkör; a munkavállalók legszívesebben támogató, együttműködő csapattal, valamint felkészült, támogató vezetővel dolgoznak együtt. Szintén kiemelt szerepet kapott a preferenciák között a magánélet tiszteletben tartása, vagyis a munka-magánélet egészséges egyensúlyának megteremtése és fenntartása.
A Magyar Telekom immáron hetedik éve nyerte el a kutatás eredményeivel egyidőben kihirdetett, Az év legvonzóbb munkahelye díjat, telekommunikáció és média kategóriában.
„Büszkeség, ugyanakkor felelősség is egymást követő hét évben a telekommunikációs szektor legvonzóbb munkahelyének lenni. Sikerünk kulcsa talán pont az, hogy kellően rugalmasak és nyitottak vagyunk, folyamatosan keressük a piaci trendeket meghatározó lehetőségeket; de ezzel együtt szem előtt tartjuk az emberközpontúság, a gondoskodó szemlélet és a pszichológiai biztonság megteremtését is. Ez egy olyan szerencsés kombináció, ami hosszútávon támogathatja szervezetünket üzleti sikereink elérésében és kollégáink motivációjának, elégedettségének fenntartásában” – mondta el a díj kapcsán Tóth Zsuzsa, a Magyar Telekom Chief People Officere.
Kapcsolódó cikkek
- A PwC Magyarország nyolcadik alkalommal adta át az Év Legvonzóbb Munkahelye díjakat
- A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
- Milliódolláros üzlet a kiberbűnözés, a vállalatoknak még mindig van hova fejlődniük
- Együttműködési megállapodást kötött a PwC a Debreceni Egyetemmel
- A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
- A CFO-k felvették a technológia diktálta tempót
- Vezetőváltás a PwC Magyarországnál
- A Magyar Telekom 2024. második negyedéves eredményei
- A feltöltőkártyásoknak is bevezeti az eSIM technológiát a Telekom
- Globális mozipremierek és zenei világturnék hajtják a szórakoztatóipart
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a Magyar Telekom szektorának legvonzóbb munkahelye
Nyolcadik alkalommal mérte fel a PwC Magyarország hazánk munkaerőpiaci preferenciáit és adta át Az év legvonzóbb munkahelye díjakat. Telekommunikáció és média kategóriában immár hetedik alkalommal nyerte el a Magyar Telekom a legjobbnak járó elismerést.
A PwC Magyarország nyolcadik alkalommal adta át az Év Legvonzóbb Munkahelye díjakat
Az alapbér mellett a magánélet tiszteletben tartása és a jó hangulatú, támogató közeg számít munkahelyválasztáskor – derül ki a PwC nyolcadik alkalommal elkészített Munkaerőpiaci preferencia felméréséből, amiben idén több mint 90 000 tapasztalt munkavállaló, egyetemi hallgató és közoktatásban vagy szakképzésben tanuló diák vett részt. Az Év Legvonzóbb Munkahelye Díjat a Mercedes-Benz kapta.
A Samsung csatlakozik a Carbon Trusthoz
A Samsung a Carbon Trusttal és egyéb nagy technológiai vállalatokkal együttműködve új módszertant vezetett be a csatlakoztatott eszközök, például a laptopok és a hangszórók használata során keletkező káros anyag kibocsátás és kibocsátás-csökkentések mérésére.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Nagyot lépett előre fenntarthatósági programja megvalósításában a Schneider Electric
A Schneider Electric által használt elsődleges és másodlagos csomagolás közel háromnegyedénél már nem alkalmaztak egyszerhasználatos műanyagot a harmadik negyedévben – derül ki a vállalat fenntarthatósági programjának eredményeiről kiadott legújabb jelentésből. Szeptember végére meghaladta az 50 milliót azok száma, akik a társaság kezdeményezéseinek köszönhetően jutottak tiszta és megbízható elektromos áramhoz világszerte, ezzel már most teljesült a jövő évre kitűzött cél.