Kreativitás és ügyfélközpontúság - marketingdíj a Pannon GSM-nek
Magas színvonalú pályaművek érkeztek be a Direkt Marketing Díj versenyre, amelyet két kategóriában üzleti és fogyasztói kampányok hirdettek meg. A dr. Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület főtitkára által elnökölt zsűri tagjai egybehangzóan az Impiric Reklámügynökség munkáját, a Pannon GSM érték alapú hűségprogramja, a Pannon Partnerprogram számára készített bevezető kampányát találták a fogyasztói kategória legjobbjának.
A 2001 áprilisától augusztusig tartó, kétfázisú Pannon-kampány kreatív megoldásairól szólva Hivatal Péter zsűritag, a DMSZ elnöke kiemelte, hogy az előfizetőknek küldött levél egyszerű és közérthető volt, ugyanakkor igen eredeti módon ismertette a személyre szabott hűségprogram természetéből adódóan bonyolult feltételeit.
Kapcsolódó cikkek
- "Investor in People" díj újra a Pannonnak
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Magyarország legkorszerűbb munkahelyét építi a Pannon
- A Pannon bevétele 1,426 milliárddal haladta meg a tavalyit
- A Google 3,1 milliárd dollárért felvásárolja a DoubleClicket
- Gyakornoki programot indít a Pannon
- Újabb Pannon példaképek
- Új kereskedelmi igazgató a Pannon élén
- Pannon: 224 ezer új előfizető 2006-ban