A CA átszervezi portfólióját
CleverPath az új termékcsalád piacvezető portáltechnológiát, és tudáskezelő megoldásokat foglal magába, beleértve a vizualizációt és előrejelző elemzést.
AllFusion átfogó felügyeleti megoldásokat magába folgaló termékcsalád, beleértve a modellezést és konfiguráció menedzsment megoldásokat.
Advantage alkalmazásfejlesztő és alkalmazásintegráló megoldások, valamint adatbázisok termékcsaládja.
A három új termékcsalád a meglévő CA termékcsaládot egészítette ki:
Jasmine a CA objektumorientált adatbázis technológiája
Unicenter a CA széles körben alkalmazott vállalati infrastruktúra menedzsment megoldása
BrightStor az iparág leggyorsabb adattárolási, backup/recovery megoldásának családja
eTrust a világon leggyakrabban alkalmazott eBusiness biztonsági megoldás
Termékvonalaink frissítése bizonyítéka annak, hogy folyamatosan összpontosítunk ügyfeleink szükségeire, mondta Ken Fitzpatrick, a CA Global Marketing vezető igazgatója. Minél jobban megismertetjük partnereinket termékeink átfogó kínálatával, annál jobban tudják értékelni az általunk nyújtott szolgáltatásokat.
Kapcsolódó cikkek
- Apple MacBook Pro-k tizedáron, tévedésből
- Beszerzés - nyíltan
- Az EBay-en árulják a Rednex svéd rockbandát
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Módosítanák az e-kereskedelemmel kapcsolatos törvényeket
- Törvénymódosítás az e-kereskedelemről és a spamről
- Az IT iparág válaszúthoz érkezett
- Állítólag 5 millió e-mail tűnt el a Fehér Ház hivatalos levelezéséből
- Időjárásálló húsvétinyuszi-sírkő az eBay-en
- Hol a határ? - IV. Elektronikus Kereskedelem Konferencia