A dohányipar megkezdte régóta várt terjeszkedését a neten

Kiss Ádám Zoltán, 2001. december 28. 08:53
Az R.J. Reynolds dohányipari óriás minden felhajtás nélkül megkezdte internetes offenzíváját, az USA második legnagyobb cigarettagyártója megnyitotta Smokerselcome.com weboldalát, és ugyanakkor a Doral márka fogyasztóinak a PeoplePC számítógép-kereskedelmi vállalattal összefogva havi 21 dollár 95 centes áron 48 havi törlesztés mellett egy éves ingyenes internet-hozzáféréssel HP gépeket kínál.
A hirdetési piac egyik nagy kérdése a dohányipar, mivel a terület a világ egyik legnagyobb reklámozója, ám egyben törvényi szabályozás miatt kezd kiszorulni a reklámhordozók piacáról. Mivel a hagyományos média, a nyomtatott sajtó, a hirdetőtáblákat üzemeltető cégek, és a televíziók keze is meg van kötve, a dohányipari vállalatok egyre inkább az online média felé fordulnak. A gondot itt is az jelenti, hogy a különböző nagyforgalmú oldalak gyermekek számára is elérhetőek, számukra azonban a gyárak nem reklámozhatják termékeiket.
Kulcsszavak: onlineszolg reklám trend

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59