Új integrációs eszköz a Pivotaltól
forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. február 12. 11:56
A CRM-re koncentráló Pivotal legújabb terméke nagyvállalatok esetében is gyors és költségkímélõ integrációt ígér a CRM és más alkalmazások között.
A most piacra bocsátott Pivotal Integration Engine a nyitott szabványok, mint pl. az XML használatával költséghatékony integrációt és szinkronizációt biztosít teljes vállalati szinten a Pivotal CRM szoftver és a pénzügyi és vállalatirányítási (pl. SAP, PeopleSoft, J.D. Edwards, Lawson, Microsoft Great Plains, Baan és az Oracle), valamint a más üzleti alkalmazások között. A termék a jelentős gyártók middleware eszközeivel így a Microsoft BizTalkkal, a WebMethods-szal, a TIBCO-val, az IBM MQ sorozatokkal stb. is kompatibilis. Támogatja a Pivotal CRM szoftver terméke és az ERP alkalmazások közötti kétirányú dokumentum- és adatszinkronizálást is, és lehetõvé teszi a különbözõ alkalmazások közötti adatmezõ-objektumhozzárendelést és tranzakciókezelést. Internetes architektúrájának köszönhető rugalmassága a fentieken túl az újabb rendszerek integrálását is megkönnyíti.
A Pivotal Integration Engi.ne a tűzfalon belüli és kívüli alkalmazási rendszerek közötti rendszer- és adatforrás-szintű kapcsolat biztosításán túl magas szintű interaktív és személyre szabott információcsere bonyolíthatására alkalmas együttműködési keretrendszert kínál a vásárlók, partnerek és alkalmazottak számára.
A Pivotal Integration Engine-t idehaza az LLP Budapest Kft. forgalmazza.
Kapcsolódó cikkek
- Értékes üzleti lehetőségek a Microsoft partnereinek
- Az Avis Europe budapesti központja a Coda-Financials-t választotta
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Microsoft online CRM szoftver
- Cisco és Microsoft integrált ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás KKV-knak
- Microsoft CRM 3.0: ügyfélkapcsolat-kezelés magyarul