Cisco és Microsoft integrált ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás KKV-knak
A Cisco Unified CRM Connector 3.0 jellemzői
A Cisco Unified CRM Connector 3.0 legújabb funkciói között található innovatív IP-alapú szolgáltatás az ügyféltörzsben megtalálható telefonszámról érkező hívás esetén automatikusan elküldi az adott ügyfélhez tartozó összes információt a Cisco Unified IP-telefonokra. Az IP-telefon kereső és kijelző szolgáltatásával a felhasználók bármelyik, XML-kód megjelenítésére képes IP-telefonon megtekinthetik az ügyféladatokat. További szolgáltatásként rendelkezésre áll a gyors és könnyen használható „kattintásos tárcsázás”, amellyel megjeleníthetők a CRM-kapcsolatok korábbi adatai és a hívásidőtartam is, valamint rögzíthetők a hívással kapcsolatos részletes adatok. A Cisco Unified CRM Connector 3.0 emellett a kapcsolódó hívásadatokat automatikusan feltölti a Microsoft CRM-adatbázisába. Az automatikus nyomkövetési funkció segítségével pedig a felhasználó történeti összefüggésében láthatja az adott ügyféllel kapcsolatos valamennyi korábbi kommunikációt.
A Cisco Unified CRM Connector 3.0 a Cisco Unified CallManager Express, a CallManager és a Contact Center Express alkalmazásokhoz rendelhető meg. Az új CRM-alkalmazás automatikusan felismeri az adott Cisco IP-platformot. A megoldás számos Cisco IP-telefonnal használható, kezdve a belépő szintű 7902G-től egészen a színes kijelzős 7970G modellig.
Értékesítési partnerek együttműködési lehetőségei
A Cisco egyidejűleg bejelentette a Cisco- és Microsoft-partnerek számára elindított FastStart nevű programot, amely a Cisco Unified Communications és a Microsoft Dynamics CRM-megoldások értékesítéséhez nyújtanak segítséget. A két vállalat együttműködése eredményeként létrejött egy olyan kiterjedt értékesítési és önkiszolgáló webhely a partnerek számára, amely a kis- és középvállalatoknak szánt átfogó megoldások hatékony bevezetéséhez kínál támogatást.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- EMC: új megoldások Microsoft SQL Serverhez
- Vezeték nélküli helymeghatározó megoldás a Cisco-tól
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.