E-card: ingyenes szolgáltatások fizetőssé tétele
A netezők nem fizetnek
A szolgáltatást továbbra is ingyenesen kínáló weboldalak, mint a Yahoo! Greetings és Hallmark.com az utóbbi időben ugrásszerű növekedést tapasztaltak a látogatók számában. A Yahoo! Greetings tavaly decemberben 9,1 millió látogatót számlált, amely mintegy 70 százalékos növekedést jelent a novemberi 5,4 millióhoz képest. A Hallmark.com ugyanezen idő alatt 74 százalékos növekedést ért el, és decemberben mintegy 8,2 millió látogatót fogadott.
Az American Greetings Corp. weboldalainak látogatottsága 10 százalékkal esett decemberben. A társaság oldalai közül a Bluemountain.com szenvedte el a legnagyobb mértékű, 22 százalékos visszaesést. A Jupiter szerint amint a felhasználók észrevették, hogy a társaság egyik weboldalán már pénzt kér az üdvözlőkártyák küldéséért, azonnal egy olyan, másik oldalt kerestek, amely nem az AGC alá tartozik, és továbbra is ingyenes.
Az ingyenes szolgáltatások fizetőssé tétele a közelmúltban egyre inkább bevett szokássá vált. Ennek oka elsősorban a visszaeső online reklámbevételekben keresendő, amely megnehezítette, illetve ellehetetlenítette az ingyenes oldalak működését.
Kapcsolódó cikkek
- Ăj szakmai blog e-kereskedĹknek
- Csak 4 mĂĄsodpercig vĂĄrnak a betĂśltĂŠsre az online vĂĄsĂĄrlĂłk
- DVD, KĂśnyv, HIFI ĂŠs kontaktlencse a top 10-ben
- Internetes postai bĂŠlyegek
- Interneten MagyarorszĂĄg legnagyobb hasznĂĄltlemez-kĂnĂĄlata
- InternetrĹl letĂślthetĹ vĂĄsĂĄrlĂĄsi kuponok
- EurĂłpai szintĹą szabĂĄlyozĂĄst sĂźrget LĂŠvai Katalin az e-zenei kereskedelemre
- Véget ért a netes szex-éhség időszaka
- Ingyenes zeneletĂśltĹ szolgĂĄltatĂĄst indĂt a SpiralFrog ĂŠs a Universal
- VirĂĄgzik az online zenepiac