Emberi erőforrás gazdálkodás SAS módra
Az új, vékonykliens architektúrájú HCM 3.0 verziót a technikában járatlanok is kiválóan használhatják. Felhasználóbarát webes kezelői felületén keresztül a világ bármely pontjáról elérhetik a vállalati munkaerővel kapcsolatos információkat. Az EE scorecard révén a vezetők a legfelső szinttől a legalsóig áttekintést kapnak dolgozói állományukról és EE folyamataikról. Az üzleti tudás birtokában az EE szakemberek számszerű mutatók alapján objektívebb képet kapnak az értékteremtés folyamatáról, tisztán látják a kritikusan fontos üzleti kérdéseket, és adatokkal tudják indokolni előterjesztett stratégiáik szükségességét.
A HCM 3.0 felhasználói összevethetik saját információikat a Saratoga - a szoftver részét képező benchmark-adataival. A Saratoga Institute több mint 250 mutatót alakított ki a dolgozók termelékenységének mérésére, értékelésére és összehasonlítására, és a világ legnagyobb EE adatbázisával rendelkezik. A HCM 3.0 amellett, hogy a felhasználó vállalatánál automatikusan kiszámolja az előre definiált mutatók értékét, egyéb mutatók kiszámolására is megtanítható.
Az üzleti kommunikációs szolgáltatások területén ismert Nextra, a SAS HCM rendszerrel térképezi fel és hasznosítja a felvásárolt vállalatok dolgozóinak tapasztalatát, szaktudását és képzettségét. Az új HCR verzió segítségükre van a kulcsemberek fejlesztésében, éppúgy, mint a vállalati eredményesség szempontjából optimális bérpolitikájuk kialakításában. A kimutatások és eredmények online rendelkezésre állása pedig megkönnyíti az információk vállalati elérését.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- IV. SZÁMADÓ Nap: A menedzsment támogatása információval és informatikával