Webmania2 = "Két legyet egy csapásra"

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. június 2. 20:48
Folytatódik a magyar online társadalom egyik legnagyobb szabású nyereményjáték-sorozata a Webmania.hu szervezésében. Az oldal üzemeltetője, a Hírek Kft. a tavalyi nagysikerű Webmania nyereményjáték nyomdokain idén is komoly kampányt szervezett a Webmania2 kommunikálásra.
Saját oldalak és célcsoport-specifikus megállapodások révén több mint 20 millió banner-megjelenés(!) támogatja az akciót. Az online médiafelületeken elhelyezett szalaghirdetésekre kattintva regisztrációs felület jelenik meg, s az itt bejelentkezők között a hathetes kampány végén értékes tárgynyereményeket sorsolnak ki. Szponzorációs partnerek: Portocom Rt., Verlag Dashöfer Szakkiadó Kft. & T. Bt., Intercom Rt., United Média Kft. és a Sigmoid Kft.

A promóciónak kettős célja van: egyrészt nagyszámú látogatót vonz a webmania portálhoz, ami nagy lökést ad ahhoz, hogy a Webmania az ország egyik legkeresettebb linkgyűjteménye legyen. Másrészt hozzájárul a Hírek Kft. Maxima online direkt marketing adatbázisának bővítéséhez, ami már most az egyik legnagyobb permission alapú adatbázis Magyarországon.

A Webmania.hu népszerű induló-böngészőlap, amelyen válogatott tematikus linkgyűjtemény, kereső- és szótárablak, ingyenes levelezőrendszer, valuta- és mértékegység váltó szolgáltatás áll a felhasználók rendelkezésére.

Kulcsszavak: Hírek marketing

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59