Megjelent az AOL 8.0 tesztverziója

Tóth Kristóf, 2002. augusztus 1. 22:19
Az AOL Time Warner America OnLine divíziója szerdán lerántotta a leplet az AOL online szolgáltatás 8.0-ás verziójának tesztváltozatáról, amely szigorúbb szülői felügyeletet, illetve megnövelt biztonságot ígér.
A médiaóriás online egysége, amely a közelmúltban jelentős visszaesést regisztrált reklámbevételeiben, illetve a felhasználók számának növekedésében, még az amerikai kormány belső vizsgálatait is kénytelen elviselni. A társaság a vezetők elmondása szerint azonban áll elébe mindenféle elszámolási vizsgálatnak, és a mostani sem tartja vissza abban, hogy még az ősz folyamán kiadja AOL szolgáltatásának következő verzióját.

Az AOL szerint a társaság elsősorban a szülői szabályzóeszközök (Parental Controls) kibővítésére fektette a hangsúlyt az AOL 8.0 kifejlesztésénél. Az aggódó szülők a jövőben szabadabb kezet kapnak gyermekük online tevékenységének szabályzására, sőt a gyermek által meglátott oldalak még külön jelzést (Report Card) is kaphatnak, mintegy virtuális lábnyom, vagy ujjlenyomat.

Az AOL Time Warner bejelentésére egyébként alig két héttel azután került sor, hogy az elsőszámú rivális Microsoft bemutatta az MSN legújabb verzióját, amely történetesen szintén kibővített, személyre szabható szülői felügyeletet ígér.

Az AOL 8.0 az említett újítások mellett új e-mail menedzselési lehetőségekkel is bővül, mint például az elektronikus levelek szűrése, illetve csak az ismert feladóktól érkező e-mailek megjelenítése. - A bétatesztelők korai visszajelzései igen pozitívak - mondta David Gang, az AOL marketing részlegének alelnöke.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32