Megjelent az SAP első teljesen portál alapú CRM megoldása
forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. szeptember 6. 14:03
Az SAP AG útjára indította a mySAP(r) Customer Relationship Management (mySAP CRM) új verzióját, amely a világ legelső teljesen portál alapú CRM megoldása.
A csúcstechnológiájú portáltechnológia egyszerű, konzisztens és átfogó hozzáférést biztosít a felhasználók számára számos különböző alkalmazás, adatforrás és webes szolgáltatás adataihoz. A mySAP CRM további új, illetve kibővített funkciói közé tartoznak az új munkaerő-kezelési funkciók ügyfélkapcsolati központok számára, egy új partnerportál, átfogó analitikák a vásárlókkal való érintkezés összes pontját illetően, javított mobilfunkciók, valamint a juttatások és részesedések kezelése. Mindezen funkciók segítségével optimalizálhatók az ügyfél- és partnerkapcsolatok, illetve a vonatkozó üzleti folyamatok. A bejelentés a szeptember 4-6 között Lisszabonban tartott SAPPHIREN '02-n, az SAP nemzetközi e-business konferenciáján történt.
Kapcsolódó cikkek
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- HostLogic: SAP-ban az élen
- SxP: új CRM megoldás az SAP-tól
- Vállalatirányítás az SAP Business One-nal konferencia
- A T-Systems végzi a Magyar Nemzeti Bank SAP reorganizációját
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Microsoft online CRM szoftver
- Cisco és Microsoft integrált ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás KKV-knak
- A proALPHA legyőzte az SAP-t