AMD 64-bites reklámhadjárat

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán, 2002. szeptember 16. 18:55
Az Advanced Micro Devices hétfőn megkezdte története eddigi legnagyobb reklámkampányát, mind a hagyományos, mind az új médiában. A cél a 64-bites architektúrák iránti igény megalapozása, a piac előkészítése a jövőbeli Opteron és Athlon processzorok számára.
A reklámhadjárat a processzorpiac számára nehéz időkben kezdődik meg. Az AMD eladásai a második negyedévben elmaradtak a várakozásoktól, az új generációs asztali gépekbe szánt Athlon bemutatását pedig elhalasztották, helyette a jelenlegi Athlon XP feljavított változata érkezett.

Az "AMD ME" kampány célja mind a vállalati, mind az egyéni felhasználók megfogása, kifejezetten a vállalat, és az egyén közti szoros kapcsolat kiépítésére alapozva. Rob Herb, a cég marketing és értékesítési főnöke szerint amolyan baráti viszony kiépítésére törekszenek, nem hatalmas technikai óriáscégként szeretnének kommunikálni. A költséges reklámhadjárat megindítása az elemzők szerint bátor lépés az AMD részéről, mivel a lassan magára találó piac bármikor összeomolhat a közel-keleten várható háború miatt.

Kulcsszavak: processzor AMD +céginfo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36