Nokia: Érted, miről beszélek?
Az MMS-kompatíbilis telefonok bevezetése előtt a Nokia számos 7650-est adott reklámügynökségének (Contra), hogy a kommunikációs kampány megalkotásakor a készüléket teszteljék. A kísérletben részt vevő főiskolások aztán megosztották tapasztalataikat a reklámcég - a készüléket szintén ismerő - tagjaival, és közös munkájuk eredménye lett az MMS könyv alapja.
Az egyik résztvevő így ír tapasztalatairól: "Nagyon izgalmas volt, hogy az elsők között próbálhattuk ki az új technológiát, és tesztelhettük, mint egy új design-eszközt, illetve mint egy kommunikációs médiumot. Ezen kívül dokumentáltuk az új kifejezésmód születését is, ami nagyon érdekes volt a számunkra."
A könyv tartalmát tekintve egy idő szerint strukturált vizuális és szövegkatalógus, mely bemutatja az MMS üzenetek többdimenziós lehetőségeit.
Kapcsolódó cikkek
- MMS a Nokiától Bulgáriában
- Nokia: mobil terméközön
- A Nokia bemutatta a 7600-as modellt
- A Nokia WCDMA 3G gerinchálózatot szállít a svájci Sunrise szolgáltató számára
- 777mobil: színes multimédiás oldalak
- Nokia 3100: elektrofoszforeszkáló fényhatások
- Nokia + MTS: MMS Oroszországban is
- Mobil multimédia-szolgáltatás Oroszországban a Nokiától
- Egy éve indult az MMS
- Mobiltelefonnal összehangolható megfigyelőkamera a Nokiától