Ericsson-Westel MMS: az év infokommunikációs megoldása

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. szeptember 19. 18:32
A Távközlési és Informatikai Marketing Fórum szervezőbizottsága 2001 végén határozott egy - a kiemelkedő magyarországi infokommunikációs marketing szakmai eredményt elismerő - díj létrehozásáról. A 2002-ben első ízben kiírt marketingpályázat díját az Ericsson és a Westel közös munkája, "A multimédia üzenetküldési szolgáltatás (MMS) bevezetés marketingkommunikációja (a szolgáltatás elismertetése, megismertetése)" nyerte.
A fórumot támogató - infokommunikációs gyártó-, szolgáltató-, rendszerintegrációs és tanácsadó - vállalatok elismert értékesítési-marketing vezetőiből álló bizottság egyéves előkészítő munkája eredményeként 2002. kiírásra került "Az Év Infokommunikációs Üzleti Alkotása" pályázatra infokommunikációs technológiára épülő termék vagy szolgáltatás sikeres piacra vitelével; felhasznált, kommunikációs és értékesítési kultúra fejlődését támogató-elősegítő eljárások, eszközök bemutatásával; új vevőkiszolgálást támogató alkotásokkal megvalósításával lehetett jelentkezni.

A 2002-ben első ízben kiírt marketingpályázat díját, "Az Év Infokommunikációs Üzleti Alkotás"-át az Ericsson és Westel Mobil vállalatok közös munkája, "A multimédia üzenetküldési szolgáltatás (MMS) bevezetés marketing kommunikációja (a szolgáltatás elismertetése, megismertetése)" nyerte.

A 2001. október és 2002 áprilisa között zajló marketingkommunikáció kiemelkedő ismertséget eredményezett (célcsoportban 67%). Ez az eredmény jól szolgálta mindkét vállalat marketingkommunikációs céljait, hiszen a gyártó pilot rendszerben mutathatta be a technológia használhatóságát (eredmény: nagy T-Mobil-megrendelés), ugyanakkor a szolgáltató nyomatékot adhatott a hazai piacon meglevő versenyelőnyének. A nagy nemzetközi figyelmet is kiváltó (19 ország 25 tv-állomása tudósított a magyarországi bevezetésről) kampány középpontjában a technológiát bemutató tv-film állt. A kommunikáció alapelve az ismeretterjesztésen alapuló igényfelkeltés volt. Ezt szolgálták a sajtó munkatársainak használatra átadott készülékek, a bevásárlóközpontokban szervezett bemutatók, a sok helyre kihelyezett érintős információs tornyokkal továbbított felhasználási információk és az internetes tájékoztatás (a célzott időszakban 173 ezer online letöltéssel). A kommunikációs kampány az MMS szolgáltatás igénybevételének egyenletes növekedését hozta. Az alapszolgáltatás kiegészítéseként új tartalomszolgáltatások megjelentetésére is lehetőség nyílt. Mindezek a pályázat fő célkitűzését a korszerű infokommunikációs technológiák és szolgáltatások elterjedését segítették, és ezért gondolja a szervezőbizottság, hogy az első alkalommal kiírt díjat megérdemelten nyerte az Ericsson és Westel Mobil közös pályázata.

A szervezőbizottság "A hazai infokommunikácó marketingjének előmozdításáért" címmel különdíjat adományozott a BellResearch piackutató cégnek a pályázatba benevezett, hiánypótló primer piackutatási tanulmányért, a Magyar Infokommunikációs Jelentésért, amelyet a Think Consulting tanácsadó céggel közösen ad ki.

"A pályázat a kiírók határozatának értelmében 2003. májusában is kiírásra kerül. A 2002. szeptember 18-i Marketing Fórum résztvevői, köztük a szaksajtó képviselői, felkérésre kerülnek, hogy jelöljenek pályázatra alkalmas infokommunikációs marketingalkotásokat a jövő évi megmérettetésre" - mondta Prónay Gábor, a zsűri elnöke, a szervezőbizottság társelnöke.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01