Az EDS új regionális szolgáltató központot nyitott Budapesten
Kovács Attila, 2002. szeptember 24. 16:10
A sajtó képviselőinek jelenlétében szeptember 24-én Budapesten, a Váci úton hivatalosan is megnyitották az EDS új szolgáltató központját. A 2500 nm alapterületű regionális központ 110 munkatárssal kezdte meg működését, ám jövő év közepére 250 főre tervezik emelni a foglalkoztatottak számát. Jelenleg magyar, angol, német, lengyel, cseh, szlovák és török nyelven kezdték meg az informatikai helpdesk-szolgáltatást.
A Magyarországon idén 10 éves EDS 2001-ben 20 millió dollár árbevételt realizált, az idei terv 10%-os bevétel-növekedést ír elő a cég számára, amely a múlt évben bevételének 80%-át vállalatok üzleti megoldásainak outsourcing tevékenységével szerezte meg. Legújabb ilyen projekt a K&H Bank back office tevékenységének kiszervezésével kapcsolatos, de nagy ügyfél e téren a Matáv, a GE és a Főtáv is.
A sajtóbeszélgetésen bemutatkozott az EDS Magyarország menedzsmentje: Ritter Attila ügyvezető igazgató (1997 óta), Szakál László kereskedelmi igazgató (2000 óta), Ilosvai Péter központvezető, valamint Csapó Kinga kommunikációs menedzser (2002).
Kapcsolódó cikkek
- EDS: változás a kommunikációban
- Synergon: Service Desk- és hálózatbővítés az EDS-nél
- Sikeres évet zárt az EDS Magyarország
- Magyar Köztársasági Arany Érdemkereszt az EDS ügyvezetőjének
- Biztató EDS eredmények
- EDS: 1,7 milliárd USD értékű IT szolgáltatási megállapodás
- EDS - 11 milliárd forint beruházás 3 év alatt
- Jelentősen erősítette piaci pozícióját az EDS
- Az EDS marad a GM fő IT-outsourcing partnere
- Letette kelet-európai logisztikai központja alapkövét a Samsung Szlovákiában