AOL 8.0: a pop-up gyilkos
Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán, 2002. október 15. 20:59
A hivatalosan ma bemutatkozott AOL 8.0 a cég várakozásai szerint az eddigi legnagyobb dobás lesz a szolgáltatás történetében. Jonathan Miller vezérigazgató bejelentette, hogy ebben a verzióban leszámolnak a mindent elöntő automatikusan megnyíló ablakocskák özönével.
A New York-i Lincoln Centerben tartott bemutatón a vállalat képviselői azt hangsúlyozták, hogy ezúttal valami egészen új dologról van szó, és nem az AOL 7.0 feljavításáról. A minden eddiginél jobban személyre szabható AOL több száz kis üzenet mellé csatolható figura mellett új fórumszolgáltatást, és hasonló témakörök iránt érdeklődőket összehozó megoldást is tartalmaz keresőjéhez csatolva. A cégvezetés szerint az egyik legfontosabb és leglátványosabb változás a külső hirdetőktől származó pop-up-ok eltűnése lesz. Ahogy Miller fogalmazott, ezek a sokszor bosszantó apróságok nem tartoznak bele a cég jövőképébe.
Kapcsolódó cikkek
- A Napster az AOL exkluzív előfizetéses zenei szolgáltatása lesz
- Az AOL célba vette a mozgóképes megjelenítést
- Online rádiót, zeneszolgáltatást indít az AOL Time Warner Európában
- 1 milliárd dollárra perelik az AOL-t bennfentes kereskedelem miatt
- On-line szolgáltatások a biztosítóknál
- Leépítik az AOL TV-t
- "Igen Európára" - EU honlapot indított az MSZP is
- Óriási érdeklődés az internetes tananyag-készítő versenyen
- A BKIK új szolgáltatása: Elektronikus Külkereskedelmi Portál
- Európai távoktatási program