PGSM BEE: a leghatékonyabb magyar reklám
Az idei, első magyar EFFIE-n, amelyet a Reklám Világszövetség (IAA) Magyarországi Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MaKSZ) közösen rendezett meg, a hazai médiában 2000. január 1. és 2001. december 31. között bemutatott kampányok vehettek részt. A négy alapkategóriában - nem tartós fogyasztási cikk, szolgáltatás, társadalmi célú reklám és tartós fogyasztási cikk - összesen 55 pályaművet értékelt a magyar reklám- és kommunikációs szakma képviselőiből álló zsűri. A különböző kommunikációs ágazatok legnevesebb szakemberei egymástól függetlenül voksoltak az általuk leghatékonyabbnak ítélt pályázatokra, így a végeredmény valóban objektívnek és mérvadónak tekinthető.
A Thália Színházban megtartott EFFIE Gálán a szolgáltatások kategóriájában a Pannon GSM Bee márkájának 2001. július 1. és augusztus 31. között bemutatott bevezető kampánya bizonyult a leghatékonyabbnak, ezzel elnyerve a kategória Arany EFFIE Díját. A pályaművek összevont versenyében ugyancsak a Bee érdemelte ki az év legjobb kampánya címet és az ezért járó Platina EFFIE Díjat, amit a Marketingkommunikáció Oscar Díjaként is emlegetnek. A kampányt a McCann-Erickson Budapest reklámügynökség készítette.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Magyarország új példaképei
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Tovább erősít az Adnetwork
- Újabb Pannon példaképek
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- Üzleti Etikai Díjban részesült a Pannon