i90.hu új generációs b2c és c2c e-piac indul Magyarországon
Kovács Attila, 2002. november 7. 18:02
November 7-étől Magyarország hivatalosan is bekapcsolódik az amerikai Albumcity.com öt kelet-közép-európai országra kiterjedő, a világon első fix áron b2c (business-to-consumer), illetve c2c (consumer-to-consumer) elektronikus kereskedelmet folytató e-piacba, amely a www.i90.hu weboldalakon keresztül egyelőre műsoros CD-ket és DVD-ket, később könyveket, palmgépeket, mobiltelefonokat lehet adni/venni.
Az erről szóló csütörtöki budapesti sajtótájékoztatón Robert Fridrich, az i90.com marketingigazgatója és Sásdi Helga, a magyarországi képviselő elmondták, a hazai mintegy két hónapos próbaműködés során az i90.hu oldalon már több mint 18 ezer felhasználó regisztrálta magát.
A rendszer előnye, hogy az öt ország közül bárhol lehet az illető ország nyelvének ismerete és fizetőeszközének rendelkezése nélkül vásárolni. A rendszer lehetővé teszi, hogy könnyen összehasonlítsuk a CD/DVD-kre szóló különböző árajánlatokat és a számunkra leginkább megfelelőt kiválasszuk, megvásároljuk. Akik pedig eladnak, az értékesítést követően 15% kezelési költséget fizetnek az i90-et üzemeltetőnek.
Kapcsolódó cikkek
- Axelero-bevásárlóközpont az [origo]-n
- Áramkereskedelem az interneten - eddig heten csatlakoztak
- IT-BUSINESS: b2b heti háttérmagazin indul
- A BKIK új szolgáltatása: Elektronikus Külkereskedelmi Portál
- Már 1,6 millió dollárt fizetnének az eBay-en Bridgeville városkáért
- A Krogernél már ujjlenyomattal is lehet fizetni
- Európai szintű mobiltelefonos, internetes fizetési szolgáltatási projekt
- A fiatalok már nem vásárolhatnak az AOL-en keresztül
- Szőjük együtt a hálót!
- Nőtt a bankok internetes ügyfélszáma