34%-kal bővült az amerikai e-kereskedelem

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán, 2002. december 9. 22:14
Az USA interneten végrehajtott vásárlásainak száma a harmadik negyedévben, tehát még az ünnepi időszak előtt elérte a 11 milliárd dollárt, ez 34 százalékkal több, mint az elmúlt év azonos időszakának eredménye.
A szakértők szerint azonban ez még korántsem az év legmagasabb eredménye, hiszen a vásárlói szokások kezdenek megváltozni. Érdekes módon az online kereskedelem számára most kapóra jön a szektor nehéz indulása, mivel a sok cég helyett kevés, ám annál szélesebb palettán elhelyezkedő termékeket kínáló vállalkozás maradt meg, mint például az Amazon vagy az eBay. Ez azt jelenti, hogy a gyermekes családok szívesebben vásárolnak interneten keresztül, hiszen nem kell megküzdeniük a karácsonyi forgalommal, és nem kell több oldalt felkeresni, ha teljesen eltérő jellegű termékeket szeretnének vásárolni. Az elemzők szerint a nagy online kereskedelmi cégek gyakorlatilag ugyanazt az utat járták be, saját területükön kiépítették vevőkörüket, majd folyamatos árukínálat-bővítésbe kezdtek, és mára szinte nyíltan a nagy bevásárlóközpontok üzletpolitikáját másolják. A nehéz kezdetek ellenére ez a modell működni látszik, az Amazon és az eBay havi látogatottsága együtt túllépi a 40 millió felhasználót.
Kulcsszavak: eBay Amazon e-commerce

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01