Adobe: új dokumentumkezelést automatizáló termékek
Az Adobe Document Serverrel az ügyfelek különböző adatforrásokból összeválogatott Adobe PDF fájlokból készíthetnek dokumentumokat, így például műszaki kézikönyveket, elektronikus űrlapokat, szerződéseket, üzleti jelentéseket, és számlákat. A program segítségével a vállalatok meglévő vállalatirányítási (ERP), ügyfélkapcsolati (CRM) és tartalomkezelő (CMS) rendszerekhez, dokumentumkezelő rendszerekhez, és ipari szabvány adatbázisokhoz kapcsolódhatnak, hogy gyorsan állítsanak elő PDF formátumban üzleti kiadványokat. Az Adobe Document Server XML parancsokat is fogad, és támogatja az Extensible Style Language Formatting Objects (XSL-FO) ipari szabványt, amely azt írja le, hogy egy-egy médiához hogyan kell az XML dokumentumokat megformázni.
Az Adobe Document Server for Reader Extensions lehetővé teszi a vállalkozások és a kormányzati szervek számára, hogy felhasználói jogosultságokat rendeljenek az Adobe PDF dokumentumokhoz. A jogosultság kiosztását követően az ingyenes Adobe Acrobat Reader program 5.1 verziót használók képesek elmenteni, kitölteni, és továbbítani a PDF űrlapokat, az észrevételekre vagy kérdésekre elektronikus megjegyzéseket tenni, illetve a kitöltött űrlapokat digitális aláírással ellátni. Ezeket a szolgáltatásokat korábban csak a teljes Adobe Acrobat 5.0 programban lehetett igénybe venni.
Kapcsolódó cikkek
- Illinois állam az Adobe LiveCycle ES mellett döntött
- Kritikus frissítések az Adobe Flash Playerhez
- A MonDoc System már HP Integrity környezetben is
- Megjelent az Adobe InCopy CS3 közép-európai kiadása
- Megjelent az Adobe CS3 Production Premium és a Master Collection
- Az Adobe tovább bővíti a LiveCycle ES termékcsaládot
- Az Adobe bemutatta a Visual Communicator 3 e-learning szoftvert
- Vírust terjeszt a hamis Adobe letöltőoldal
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- eBook publikáció az új Adobe Digital Editions szoftverrel