Új menedzsmentszoftver a HP-tól
forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2003. február 17. 18:02
A HP integrált szolgáltatás-menedzselési architektúrájába illeszkedő HP OpenView Service Quality Manager automatizálja a vállalat saját működése és ügyfeleknek nyújtott szolgáltatásai terén vállalt szolgáltatási szintek definiálását, valós idejű figyelését és a kapcsolódó jelentéskészítést.
Emellett a hálózat és a vállalati infrastruktúra aktív menedzselésével elősegíti a szolgáltatási szerződésekben meghatározott célkitűzések teljesítését. Ha a szolgáltatásminőség adott küszöb alá esik, automatikusan elindítja a szükséges korrekciós intézkedéseket, és haladéktalanul tájékoztatja a problémáról az illetékes vezetőket. Így többnyire valós időben, még azelőtt sikerül orvosolni a bajt, hogy az ténylegesen befolyásolná az ügyfél működését.
A szolgáltatási szerződések menedzselése mellett a HP OpenView Service Quality Manager - a releváns területekről, többek között a szolgáltató saját üzleti folyamatairól gyűjtött kiemelt teljesítménymutatókat összesítve - folyamatosan nyomon követi a szolgáltatásminőséget és jelentéseket készít róla. Így a vállalat gyorsan reagálhat a potenciális szolgáltatási problémákra.
Kapcsolódó cikkek
- A HP alelnöke a legjobb átszervezési vezető
- A MonDoc System már HP Integrity környezetben is
- Nyári HP-fényképezőgép áradat
- A HP felvásárolja az SPI Dynamics-ot
- ProCurve infrastruktúrán készül a jövő internetének koncepciója
- HP virtualizáció: új szoftver és partnerprogram
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja