Ismét rekorderedménnyel zárta a 2002-es pénzügyi évet a Ricoh Hungary
A Ricoh Hungary forgalmából a szolgáltatások és a gépek értékesítése közel fele-fele arányban részesedtek. Az utóbbi döntő része - 80%-a - a digitális multifunkciós berendezések és faxok, 9%-a nyomtatók értékesítéséből származott, további 11%-ot tesz ki az analóg gépek és egyéb értékesítés.
A Ricoh Hungary 2002-ben a megelőző évinél 7,2%-kal több, összesen 2100 készüléket értékesített, ezzel a teljes irodai másológép-piac 13,3% tudta magáénak. A digitális és multifunkciós készülékek piaca 2001-hez képest közel háromnegyedével bővült, de a Ricoh értékesítései még ennél is jobban, a duplájára nőttek, így piaci részesedése15,3%.
A digitális piacot egyes szegmensek szerint vizsgálva a Ricoh különösen az 1-es kategóriában (<20 lap/perc) szerepelt jól, 3,5-szer több eladott készülékkel 17,2% részesedést ért el. A Ricoh piacvezető a 40 lap/perc feletti készülékeknél 121 eladott berendezéssel 22%-os részesedést megszerezve.
Az adatok forrása az InfoSource független svájci piackutató cég 2003. áprilisi jelentése.
Kapcsolódó cikkek
- Távozik az AMD-től a volt ATI-vezér
- A HP alelnöke a legjobb átszervezési vezető
- Ericsson-Samsung távközlési keresztlicenc-megállapodás
- E-mail biztonsági céget vesz a Google
- Új vezető a Microsoft Magyarország élén
- Terjeszkedik a Nikon
- Több mint százezerrel bővült az RCS&RDS előfizetőinek száma
- Versenyhivatali áldás a Microsoft-aQuantive ügyletre
- Újabb művészi kapcsolószekrények Budapest utcáin
- A Verbatim felvásárolja a SmartDisket