Axelero-bevásárlóközpont az [origo]-n

MTI Sajtóadatbank, 2003. április 18. 07:09
A hagyományos kereskedelemben ismert minta alapján online bevásárlóközpontot nyitott az Axelero Internet az [origo]-n.
A társaság közleménye szerint az Axelero, valamint az elektronikus kereskedelemre és aukcióra szakosodott Axio Kft. bevásárlóközpontjának működése megfelel a betonból és üvegből készült társaiénak: a kereskedők saját üzletet bérelhetnek, a látogatók pedig az interneten keresztül vásárolhatnak.

Az Axelero azért is döntött az online bevásárlóközpont megnyitása mellett, mivel a 2002-ben az online kiskereskedelmi forgalom elérte a 3,5 milliárd forintot, ami 75 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit. A társaság várakozásai szerint a forgalom az idén tovább nő.

Az új bevásárlóközpont az [origo] oldalain eddig működő Vásárteret váltja fel. A vásárlók a fix áras és aukciós árucikkeket 21 termékkategóriából választhatják ki, a napi szükségletet kielégítő termékektől kezdve a tartós fogyasztási cikkekig. A bevásárlóközpontban a kereskedők által felkínált fizetési és szállítási megoldások közül a vásárló választhatja ki a neki legmegfelelőbbet.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

December 15. éjfélig lehet nevezni Az Év Honlapja pályázatra!

2024. december 2. 11:38

Megvannak az idei év legjobb webshopjai

2024. november 29. 17:16

Megjelent a legfrissebb, immár 27. Ericsson Mobility Report

2024. november 26. 20:37

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40