Axelero-bevásárlóközpont az [origo]-n
MTI Sajtóadatbank, 2003. április 18. 07:09
A hagyományos kereskedelemben ismert minta alapján online bevásárlóközpontot nyitott az Axelero Internet az [origo]-n.
A társaság közleménye szerint az Axelero, valamint az elektronikus kereskedelemre és aukcióra szakosodott Axio Kft. bevásárlóközpontjának működése megfelel a betonból és üvegből készült társaiénak: a kereskedők saját üzletet bérelhetnek, a látogatók pedig az interneten keresztül vásárolhatnak.
Az Axelero azért is döntött az online bevásárlóközpont megnyitása mellett, mivel a 2002-ben az online kiskereskedelmi forgalom elérte a 3,5 milliárd forintot, ami 75 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit. A társaság várakozásai szerint a forgalom az idén tovább nő.
Az új bevásárlóközpont az [origo] oldalain eddig működő Vásárteret váltja fel. A vásárlók a fix áras és aukciós árucikkeket 21 termékkategóriából választhatják ki, a napi szükségletet kielégítő termékektől kezdve a tartós fogyasztási cikkekig. A bevásárlóközpontban a kereskedők által felkínált fizetési és szállítási megoldások közül a vásárló választhatja ki a neki legmegfelelőbbet.
Kapcsolódó cikkek
- Axelero Marketline - tavaly 18 százalékkal nagyobb forgalom
- Több, mint 30 000 termék az [origo] bevásárlóközpontban
- Tíz hónap alatt megduplázta látogatói számát az [origo] bevásárlóközpont
- Az elektronikus piactéren 100 milliárd feletti forgalom
- HP-támogatás a Szabadfogású számítógépversenynek
- Nő az online média olvasottsága
- Origo: tavaly 500 millió feletti bevétel
- Áramkereskedelem az interneten - eddig heten csatlakoztak
- IT-BUSINESS: b2b heti háttérmagazin indul
- A BKIK új szolgáltatása: Elektronikus Külkereskedelmi Portál