Novell-megoldások segítik a TransUnion B2B tevékenységének kiterjesztését
A több mint 3000 alkalmazottat foglalkoztató, 24 ország ügyfeleit kiszolgáló TransUnion olyan biztonságos internetmegoldást igényelt, amely az ügyfelek számára gyorsabb és hatékonyabb hozzáférést biztosít a pénzügyi és hitelképességi információkhoz. Emellett az alkalmazottak számára is könnyebb hozzáférést kellett biztosítani a kulcsfontosságú alkalmazásokhoz, függetlenül attól, hogy a központban, a 60 kihelyezett iroda egyikében vagy otthonukban tartózkodnak. A Novell-megoldás lehetővé tette a TransUnion számára, hogy egy éven belül megnégyszerezze on-line B2B ügyfélbázisát (38 000-ről 150 000-re) anélkül, hogy új hardvert vagy informatikai csoportot kellett volna biztosítania, miközben egységesítette minden egyes alkalmazott személyazonossági információit a különböző rendszerek között, így növelte a termelékenységet és a biztonságot.
A cég most több mint 200 000 tranzakciót dolgoz fel hetente, az ügyfelek pedig egyetlen azonosítóval és jelszóval férnek hozzá a személyre szabott információkhoz a weben keresztül. Emellett a Novell iChain bevezetésével a TransUnion meglévő webszervereinek leterheltségét mintegy 10-15 százalékkal csökkentette, így azok több felhasználó kiszolgálását képesek ellátni.
Kapcsolódó cikkek
- Virtualizáció SUSE Linuxon SAP alkalmazásokhoz
- Microsoft-Novell: újabb részletek a műszaki megállapodásról
- Magyarországon is bemutatkozik a Novell új munkacsoport-megoldása
- 8 millió Open Enterprise Server licencet szállított eddig a Novell
- Novell: költségmegtakarítás ZENworks 7-tel
- Elérhető a Novell SUSE Linux Enterprise Server 9
- Novell: Evolution 2.0 és Connector for Microsoft Exchange Server
- A személyazonosság alapú tárolás és a házirend alapú kiszolgálás automatizálása
- Novell Nterprise Linux Services mai üzleti igényekhez
- A Novell egyesíti a NetWare és SUSE Linux alkalmazásokat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.