Accenture-projekt az Eurotel Prahánál

forrás Prim Online, 2003. június 12. 19:02
Az Accenture befejezte azt a nagyszabású informatikai projektet, amely az Eurotel Prahánál - a Cseh Köztársaság legnagyobb mobiltelefon szolgáltatójánál - automatizálta a kiemelt üzleti ügyfeleknek nyújtott értékesítési, illetve ügyfélszolgálati tevékenységeket.
Az új értékesítés-automatizálási („Sales Force Automation" - SFA) rendszer lehetővé teszi az alkalmazottaknak, hogy az Eurotel valamennyi üzleti ágazatot képviselő vállalati ügyfélkörére vonatkozó átfogó információkat hatékonyabban, illetve gyorsabban használják.

Az Accenture kevesebb mint öt hónap alatt valósította meg ezt a komplex projektet. Az értékesítési és ügyfélszolgálati terület alkalmazottai számára bevezetett rendszert - amely 360-fokos egységes ügyfélképet biztosít - jelenleg több mint 350 Eurotel-dolgozó használja.

„Közép-Európában a versenypiaci vállalatok következő csatáját az ügyfelek megtartásának képessége dönti majd el. Csehországban már most is meglehetősen heves harcok dúlnak, és az Eurotel felkészült erre a csatára. Magyarországon minden bizonnyal azok a vállalatok fognak győztesként kikerülni, amelyek a nagyobb harcok kitörése előtt megfelelő fegyvereket fejlesztenek ki." - tette hozzá Drew Keith, az Accenture magyarországi ügyvezető igazgatója.

Az értékesítés-automatizálási megoldások különböző üzleti feladatokat automatizálnak, mint például a készletszabályozás, az értékesítésfeldolgozás, illetve az ügyfélkapcsolatok nyomon követése. Ezek a megoldások segítenek ugyanakkor az értékesítési előrejelzések, valamint az értékesítési teljesítmény elemzésében is. Mindezen folyamatok automatizálása lehetővé teszi a vállalatok számára a papírmunkára, valamint az adminisztrációs feladatokra fordított idő csökkentését, ennek következményeként pedig az ügyfelekkel folytatott érdemi kommunikáció megnövelését. Az automatizálás és az integrálás ezen kívül abban is segíti a különböző területek dolgozóit, hogy munkatársaikkal átfogó, valós idejű információkat osszanak meg az ügyfelekről.
Kulcsszavak: Eurotel Accenture

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai

A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.

2024. május 17. 17:30

A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?

Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.

2024. május 17. 13:10

Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség

A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet. 

2024. május 17. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59