Accenture-projekt az Eurotel Prahánál
Az Accenture kevesebb mint öt hónap alatt valósította meg ezt a komplex projektet. Az értékesítési és ügyfélszolgálati terület alkalmazottai számára bevezetett rendszert - amely 360-fokos egységes ügyfélképet biztosít - jelenleg több mint 350 Eurotel-dolgozó használja.
„Közép-Európában a versenypiaci vállalatok következő csatáját az ügyfelek megtartásának képessége dönti majd el. Csehországban már most is meglehetősen heves harcok dúlnak, és az Eurotel felkészült erre a csatára. Magyarországon minden bizonnyal azok a vállalatok fognak győztesként kikerülni, amelyek a nagyobb harcok kitörése előtt megfelelő fegyvereket fejlesztenek ki." - tette hozzá Drew Keith, az Accenture magyarországi ügyvezető igazgatója.
Az értékesítés-automatizálási megoldások különböző üzleti feladatokat automatizálnak, mint például a készletszabályozás, az értékesítésfeldolgozás, illetve az ügyfélkapcsolatok nyomon követése. Ezek a megoldások segítenek ugyanakkor az értékesítési előrejelzések, valamint az értékesítési teljesítmény elemzésében is. Mindezen folyamatok automatizálása lehetővé teszi a vállalatok számára a papírmunkára, valamint az adminisztrációs feladatokra fordított idő csökkentését, ennek következményeként pedig az ügyfelekkel folytatott érdemi kommunikáció megnövelését. Az automatizálás és az integrálás ezen kívül abban is segíti a különböző területek dolgozóit, hogy munkatársaikkal átfogó, valós idejű információkat osszanak meg az ügyfelekről.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture és a SAS közösen erősíti BI képességeit
- A Nokia biztosítja az Eurotel HSDPA hálózatát Csehországban
- Telefónica 02 CR néven egyesül a Cesky Telecom és az Eurotel
- Az Eurotel volt 2005-ben az első a cseh mobiltelefon-piacon
- A Nokia WCDMA 3G hálózatot szállít a cseh Eurotel számára
- A T-Mobile megelőzte az Eurotelt Csehországban
- Brüsszel jóváhagyta a Slovak Telecom-Eurotel ügyletet
- Slovak Telecom: 4 ezer munkahely felszámolása
- A Slovak Telecomé az Eurotel mobilszolgáltató
- Offshore cég nyerte el a szerződést az amerikai virtuális határ kiépítésére
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.