rEVOLUTION CRM már SQL-re is
Az SQL adatbázis-kezelő motor legfontosabb előnye, hogy nagyobb adatmennyiséget gyorsabban kezel, mint az Access motorra épülő rendszerek. Az új rendszernél nincs gyakorlati jelentősége a kliensgépek számának, sőt, a szoftver támogatja a távoli telephelyek rákapcsolását is a központi adatbázisra. E módon a rendszer megoldást nyújt az „utazó ügynökök" rendszeres, kihelyezett állomásokról történő belépésének kérdésére is.
A vállalatok számára nemcsak a különböző forgalmi, értékesítési adatok naprakész elemzése elengedhetetlen, hanem a humán-erőforrás hatékony kihasználására is egyre nagyobb gondot kell fordítaniuk. A CRM-rendszer egyik kimagasló előnye a hatékony elemzési metodikák alkalmazása, így a felhasználó bizonyos keretek között maga is összeállíthat egyénileg meghatározott tartalmú riportokat. Lehetőség nyílik centralizáltan kezelni az SMTP-szervereken bonyolított e-mail forgalmat, valamint a felhasználók közötti kommunikáció is megoldott a programon belül.
A rEVOLUTION CRM funkcióiról röviden
A rendszerből naprakész információk nyerhetők ki az ügyfelek „előéletére" és a lezárt értékesítések összesítésére egyaránt. A statisztikai elemzések gyorsan és áttekinthetően elkészíthetők, legyen szó akár a lezárt vagy az elvesztett értékesítési lehetőségekről, az összes telefonhívásról, a befejezett tevékenységek számáról, vagy az ügyfelekre vonatkozó bármely más információról. A lekérdezések egyedi igény szerint történhetnek, ezek eredményeiből riportok készíthetők.
A rendszer teljes körű kapcsolat-előzmény követésre is képes. Felépítésének köszönhetően azonnal látható egy ügyfélhez kapcsolódó összes munkafolyamat, a kapcsolatfelvétel paraméterei, a megrendelt és elvégzett munka. Az értékesítési projekteket tekintve az alkalmazással minden egyes függőben levő folyamat összesített állapota azonnal megjeleníthető.
Az ügyfélkövetést három fő funkció teszi hatékonnyá. Az ügyfélszolgálati tevékenység-támogatással a meglévő ügyfelek új igényei, rendelései és az utógondozási szakasz minden egyéb információja gyűjthető és elemezhető az ügyfélkapcsolat modulban, így egyaránt naprakészen követhetők a folyamatban levő és a lezárt feladatok. A modullal összehangolhatóak az értékesítési és szolgáltatási üzletágak, így a szervezetek közötti pontos, gyors információcserére nyílik mód a kommunikáció felgyorsulásából adódóan. A feladatkiosztást követően a munkatársak azonnal látják, hogy honnan ered a feladat, mik az előzményei, milyen szolgáltatásokat, ajánlatokat kapott korábban egy adott ügyfél. A vezetés számára pedig egyetlen lekérdezés segítségével megtekinthető az aktuális terheltségi állapot, így lehetővé válik a humán erőforrás-tervezés is.
A dokumentáció-kezelés a hatékony kommunikációt segíti, a szoftver ismeri az összes gyakran használt levél- és e-mail sablont, és egyben lehetőséget ad az összes dokumentáció nyomon követésére is. Dokumentáció-igények ütemezhetők be egyéni vagy kapcsolt csoportok részére - megfelelő kísérő levéllel és vonatkozó egyéb írásos anyagokkal kiegészítve. Az E-mail Center segítségével az üzenetek automatikusan kapcsolhatók az ügyfél adatállományához. A gyakran használt üzenetekhez és nagy tömegű levelezéshez fejlett keresési lehetőségek és e-mail sablonok állnak rendelkezésre.
Kapcsolódó cikkek
- Sikeres Microsoft ERP-partner a rEVOLUTION
- rEVOL Express: modulokból összeállítható dobozos ügyviteli programcsalád
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.