rEVOLUTION CRM már SQL-re is
Az SQL adatbázis-kezelő motor legfontosabb előnye, hogy nagyobb adatmennyiséget gyorsabban kezel, mint az Access motorra épülő rendszerek. Az új rendszernél nincs gyakorlati jelentősége a kliensgépek számának, sőt, a szoftver támogatja a távoli telephelyek rákapcsolását is a központi adatbázisra. E módon a rendszer megoldást nyújt az „utazó ügynökök" rendszeres, kihelyezett állomásokról történő belépésének kérdésére is.
A vállalatok számára nemcsak a különböző forgalmi, értékesítési adatok naprakész elemzése elengedhetetlen, hanem a humán-erőforrás hatékony kihasználására is egyre nagyobb gondot kell fordítaniuk. A CRM-rendszer egyik kimagasló előnye a hatékony elemzési metodikák alkalmazása, így a felhasználó bizonyos keretek között maga is összeállíthat egyénileg meghatározott tartalmú riportokat. Lehetőség nyílik centralizáltan kezelni az SMTP-szervereken bonyolított e-mail forgalmat, valamint a felhasználók közötti kommunikáció is megoldott a programon belül.
A rEVOLUTION CRM funkcióiról röviden
A rendszerből naprakész információk nyerhetők ki az ügyfelek „előéletére" és a lezárt értékesítések összesítésére egyaránt. A statisztikai elemzések gyorsan és áttekinthetően elkészíthetők, legyen szó akár a lezárt vagy az elvesztett értékesítési lehetőségekről, az összes telefonhívásról, a befejezett tevékenységek számáról, vagy az ügyfelekre vonatkozó bármely más információról. A lekérdezések egyedi igény szerint történhetnek, ezek eredményeiből riportok készíthetők.
A rendszer teljes körű kapcsolat-előzmény követésre is képes. Felépítésének köszönhetően azonnal látható egy ügyfélhez kapcsolódó összes munkafolyamat, a kapcsolatfelvétel paraméterei, a megrendelt és elvégzett munka. Az értékesítési projekteket tekintve az alkalmazással minden egyes függőben levő folyamat összesített állapota azonnal megjeleníthető.
Az ügyfélkövetést három fő funkció teszi hatékonnyá. Az ügyfélszolgálati tevékenység-támogatással a meglévő ügyfelek új igényei, rendelései és az utógondozási szakasz minden egyéb információja gyűjthető és elemezhető az ügyfélkapcsolat modulban, így egyaránt naprakészen követhetők a folyamatban levő és a lezárt feladatok. A modullal összehangolhatóak az értékesítési és szolgáltatási üzletágak, így a szervezetek közötti pontos, gyors információcserére nyílik mód a kommunikáció felgyorsulásából adódóan. A feladatkiosztást követően a munkatársak azonnal látják, hogy honnan ered a feladat, mik az előzményei, milyen szolgáltatásokat, ajánlatokat kapott korábban egy adott ügyfél. A vezetés számára pedig egyetlen lekérdezés segítségével megtekinthető az aktuális terheltségi állapot, így lehetővé válik a humán erőforrás-tervezés is.
A dokumentáció-kezelés a hatékony kommunikációt segíti, a szoftver ismeri az összes gyakran használt levél- és e-mail sablont, és egyben lehetőséget ad az összes dokumentáció nyomon követésére is. Dokumentáció-igények ütemezhetők be egyéni vagy kapcsolt csoportok részére - megfelelő kísérő levéllel és vonatkozó egyéb írásos anyagokkal kiegészítve. Az E-mail Center segítségével az üzenetek automatikusan kapcsolhatók az ügyfél adatállományához. A gyakran használt üzenetekhez és nagy tömegű levelezéshez fejlett keresési lehetőségek és e-mail sablonok állnak rendelkezésre.
Kapcsolódó cikkek
- Sikeres Microsoft ERP-partner a rEVOLUTION
- rEVOL Express: modulokból összeállítható dobozos ügyviteli programcsalád
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Teljes mértékben napenergiával működtethető a Lenovo üllői gyárának innovációs központja
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.