CRM értékesítési tapasztalatok a rEVOLUTION-nél
A rEVOLUTION Software már 2003 első félévében nagyobb árbevételt realizált a CRM szoftverek értékesítéséből, mint az azt megelőző év egészében. A folyamatos és növekvő érdeklődést támasztja alá az is, hogy a rEVOLUTION jelenleg folyamatban levő értékesítési projektjei közül több már az elmúlt hetekben bemutatott SQL adatbázison futó - tehát a célcsoporton belül a nagyobb cégeket célzó - CRM SQL szoftver eladásáról folyik. A tavalyi évhez képest nőtt azoknak az ügyfeleknek a száma is, amelyek a nagyobb, 12-21 gépes rendszereket vásárolták, illetve több ügyfél tovább bővítette a korábban vásárolt szoftverét.
A rEVOLUTION a növekvő érdeklődésre való tekintettel saját ügyfélkörében felmérést végzett, hogy megvilágítsa a CRM szoftver vásárlásának motivációit, céljait, és az e szoftvereket választó cégek főbb jellemzőit.
A rEVOLUTION ügyfélkörét alkotó, CRM szoftvert használó cégek 68%-a mikrovállalkozás, míg 32%-uk a közép- és kisvállalati (KKV) kategóriába tartozik. A mikrovállalatok 54%-a az alapszoftvert, 46%-a pedig valamilyen egyéb funkcióval bővített megoldást használ. Ugyanez az arány KKV-k esetében 38, illetve 62%, tehát mindkét szegmensben a cégek jelentős része már nem csak „kipróbálni" szeretné a legegyszerűbb változatot, hanem a funkciók tudatában annak bővített változatait használja. A KKV kategóriában a vállalatok közel egyharmada tíznél több felhasználót kiszolgáló rendszert használ, tehát az ügyfélkezelésre jelentős emberi erőforrásokat is fordít. A felmérés szerint a cégek többsége (63%) a szolgáltató szektorban tevékenykedik, de említésre méltó arányban képviseltetik magukat az ipari (14%), a szállítási (9%), a nagykereskedelemi (9%) és a mezőgazdasági (5%) szektor cégei is. Ez megerősíti a rEVOLUTION feltételezését, miszerint a kis- és középvállalati szegmens számára gazdaságos módon a szektor-semleges, az összes iparágban megtalálható alapadatokra építő CRM szoftverek értékesítése lehet hosszú távon is sikeres megoldás.
A cégek nagy része (83%) tervezett beszerzés keretében, tehát problémáinak és a megoldás lehetőségének ismeretében választotta a CRM szoftvert. A felmérés eredményének ez az egyik legfontosabb üzenete: amelyik cég megismeri, az nagy valószínűséggel be is vezeti az alkalmazást. Ezt támasztja alá a rEVOLUTION saját értékesítési tapasztalata is, miszerint a szoftverek eladásáról folyó tárgyalások 40%-ban sikerrel járnak, ami igen kedvező a „megszokott" arányhoz képest. A bevezetés okai között a megkérdezettek nagy arányban jelölték meg a munkafolyamatok hatékony követésének hiányát, a felduzzadó és nehezen kezelhető partnerkapcsolatokat, az ISO bevezetését, az információkhoz való közös hozzáférés hiányát és a munkaerő fluktuációja által okozott problémákat. A CRM bevezetésénél a célok nem csupán az ügyfelek, illetve a hozzájuk kapcsolódó folyamatok nyilvántartására terjednek ki, hanem jellemző igény az információkhoz való közös hozzáférés, a feladatkiosztás és ellenőrzés lehetősége, a kereskedelmi előrejelzések készítése, a munkaidő elemzése, és megfelelő tudásbázis létrehozása is. Fontos motiváció továbbá a munkavégzés keretében a projektszemlélet kialakulása.
Kapcsolódó cikkek
- Sikeres Microsoft ERP-partner a rEVOLUTION
- rEVOL Express: modulokból összeállítható dobozos ügyviteli programcsalád
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.