A HP szolgáltatásmenedzselő szoftverét választotta a Centrica
A HP OpenView Service Desk biztosítja a Centricának az ésszerűbb, végponttól végpontig terjedő probléma- és változáskezeléshez szükséges funkcionalitást. Mivel képes rögzíteni, figyelni és eszkalálni a rendszerben jelentkező riasztásokat és eseményeket, kiválthatja a vállalat korábbi eseménykezelő alkalmazását, a Peregrine-t. A jelentős hozzáadott értéket képviselő Service Desk segítségével a vállalat azt is fel tudja mérni, miként befolyásolják az egyes problémák a vállalt szolgáltatási szintet, és egyszerűbb hozzáférést tud biztosítani a távoli és a párhuzamos felhasználók részére.
A szolgáltatásmenedzselő megoldással a Centrica jobban kézben tarthatja IT-hátterét: az informatikát is ugyanúgy kezelheti, mint azokat az üzleti funkciókat, ahol a beruházás megtérülése az elért üzleti eredmény alapján egyszerűen mérhető. A Centrica hosszabb távon a szolgáltatásnyújtási folyamatokat a felhasználókkal összekapcsoló interfészt is szeretné ésszerűsíteni. A HP OpenView Service Desk támogatja ezeket az üzleti prioritásokat, és az idő előrehaladtával a fenntartási összköltséget (TCO-t) is mérsékli.
- A harminc európai irodában több mint 1200 embert foglalkoztató, Londonból irányított Morse a bonyolult alkalmazások és rendszerek bevezetésével járó kockázatok mérséklésével segíti hozzá ügyfeleit üzleti célkitűzéseik megvalósításához. Az integrátorcég portfóliója üzleti alkalmazásokat, architektúrákat, valamint tervezési, bevezetési, menedzselési és projektirányítási szolgáltatásokat tartalmaz.
- A Centrica az alapvető ingatlanszolgáltatások és az energiaellátás piacának vezető vállalata. Múlt évi árbevétele elérte a 14,3 milliárd angol fontot. Az Egyesült Királyságban a Centrica British Gas márkanév alatt gáz- és áramszolgáltatási tevékenységet végez, és kapcsolódó termékeket értékesít. Közúti segélyszolgálata és pénzügyi szolgáltatásokkal foglalkozó leányvállalata az AA nevet viseli. A Centrica távközlési termékeit és szolgáltatásait a One.Tel és a British Gas forgalmazza. A pénzügyi szolgáltatásokra szakosodott Goldfish szintén a Centrica érdekeltségi körébe tartozik. Globális növekedési stratégiájának részeként a csoport vállalatokat vásárolt fel Észak-Amerikában, ahol Energy Direct és Energy America márkanéven ismert. A cég akvizíciós tevékenysége az európai kontinenst is érintette. A Centrica 38 000 munkatársa közül mintegy 35 500-an az Egyesült Királyságban dolgoznak.
Kapcsolódó cikkek
- Modernizálta informatikai rendszerét a Dunaferr
- Több százezer diák, szülő és munkatárs biztonságos személyazonosság-kezelése egy Novell rendszerben
- Aktuális trendek a kockázatkezelési piacon
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- NEON: pénzügyi irányítási szoftvercsomag a CODA-tól
- HP Magyarország: megérkeztek az Edgeline technológiát alkalmazó többfunkciós eszközök
- LAN parti ProCurve infrastruktúrán
- Mégis kémkedett a Dell után a HP?
- HP HDTV-k közvetlen filmletöltéssel
- Az IBM és a HP uralja a szerverpiacot
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.