Avaya-IBM: hároméves igényalapú üzleti átállási szerződés
forrás Prim Online, 2003. július 9. 19:50
Az IBM hároméves igényalapú üzleti átállási szerződést kötött a kommunikációs hálózatok és üzleti szolgáltatások egyik vezető szolgáltatójával, az Avaya Inc.-vel. A szerződésnek megfelelően az IBM Business Consulting Services integrálja az Avaya alapvető üzleti folyamatait, lehetővé téve a vállalati szintű fejlesztéseket és az ügyfelek jobb kiszolgálását, valamint fokozva az üzleti partnerekkel és beszállítókkal való együttműködés hatékonyságát.
A nyitott és integrált informatikai rendszereknek és üzleti alkalmazásoknak köszönhetően az Avaya egységes képet kap majd tevékenységének valamennyi folyamatáról, beleértve az értékesítést, az ügyfélszolgálatot, a logisztikai hálózatot és a pénzügyeket is. Segítségével a vállalat gyorsabban tud majd reagálni a kereslet, a logisztika, az árképzés, a konkurencia és a tőkepiac változásaira, bárhol és bármikor legyen is szükség erre.
Az IBM és az Avaya együttműködése a termékek és szolgáltatások új, egyszerű „modellalapú" elgondolásának továbbfejlesztésére vonatkozik, melynek segítségével ügyfeleik korszerű termékportfóliót, valamint felhasználóbarát árajánlat-kérési és megrendelési lehetőségeket kapnak a szolgáltatások testre szabottságának megtartása mellett. Az IBM segítségével az Avaya kiterjedt elosztó- és beszállítói csatornákkal, valamint fejlettebb raktározási folyamatokkal támogatja az új ügyfél- és értékesítési rendszereket.
Az IBM és az Avaya olyan dinamikus önkiszolgáló internetes és egyéb valós idejű alkalmazásokat kínál, amelyek gyorsabb megrendelést biztosítanak, és emellett nagyobb rugalmasságot tesznek lehetővé a támogatás, az ügyfélszolgálat és a számlázás terén.
Ennek a kezdeményezésnek a segítségével az Avaya jelentősen megerősíti a szervereket, növeli az alkalmazáskapacitást és lehetővé teszi a nyitott, egységes és szabványos informatikai infrastruktúra kiépítését. A társaság megszünteti az összetett, személyre szabott kódokra vonatkozó követelményeket, valamint a maradvány- és ismétlődő alkalmazásokat, ezáltal javítva az adatminőséget és a vezetőségi jelentések hatékonyságát.
Az IBM és az Avaya együttműködése a termékek és szolgáltatások új, egyszerű „modellalapú" elgondolásának továbbfejlesztésére vonatkozik, melynek segítségével ügyfeleik korszerű termékportfóliót, valamint felhasználóbarát árajánlat-kérési és megrendelési lehetőségeket kapnak a szolgáltatások testre szabottságának megtartása mellett. Az IBM segítségével az Avaya kiterjedt elosztó- és beszállítói csatornákkal, valamint fejlettebb raktározási folyamatokkal támogatja az új ügyfél- és értékesítési rendszereket.
Az IBM és az Avaya olyan dinamikus önkiszolgáló internetes és egyéb valós idejű alkalmazásokat kínál, amelyek gyorsabb megrendelést biztosítanak, és emellett nagyobb rugalmasságot tesznek lehetővé a támogatás, az ügyfélszolgálat és a számlázás terén.
Ennek a kezdeményezésnek a segítségével az Avaya jelentősen megerősíti a szervereket, növeli az alkalmazáskapacitást és lehetővé teszi a nyitott, egységes és szabványos informatikai infrastruktúra kiépítését. A társaság megszünteti az összetett, személyre szabott kódokra vonatkozó követelményeket, valamint a maradvány- és ismétlődő alkalmazásokat, ezáltal javítva az adatminőséget és a vezetőségi jelentések hatékonyságát.
Kapcsolódó cikkek
- "Reflexekkel" bíró autókon dolgozik az IBM
- Nyomtatórendszerekre szakosodott az IBM és a Ricoh közös vállalata
- IBM: SOA témájú nemzetközi konferencia Budapesten
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- 8,2 milliárd dollárért kelt el az Avaya
- IBM pengeszerverek kisvállalkozásoknak
- Az IBM és a HP uralja a szerverpiacot
- IBM, Samsung, Chartered, Freescale, Infineon együttműködés a csipfejlesztésben
- Elegendő sávszélesség a teljes iTunes katalógus letöltéséhez 60 másodperc alatt
- Jönnek a 65nm-es nagy teljesítményű szerver CPU-k