Fizetett találatok állnak az online reklámpiac fellendülése mögött
A fizetett találatok jelentősen megnövelték az olyan társaságok bevételeit, mint a Google, és az Overture Services. Ezen üzleti modellben a hirdetők azért fizetnek, hogy bizonyos keresési kifejezések esetén a találatok mellett a társaság hirdetése is megjelenjen a keresőben. Szakértők szerint a megoldás előnye, hogy a hirdetők csak akkor fizetnek a hirdetés megjelenéséért, ha a felhasználó rákattintott arra.
"A fizetett találatok hatása jelentősen túlmutat a bevételtöbbleten. A szereplők, valamint a keresési taktikák és technológiák állnak az olyan digitális marketing trendek mögött, mint a dinamikus díjszabás, és a célzott reklámozás" - mondta Gary Stein, a Jupiter Research egyik elemzője.
Az online hirdetési piac összességében 10 százalékkal fog növekedni 2003-ban, állítja a Jupiter. 2008-ra az üzletág éves bevétele eléri a 14,8 milliárd dollárt. A Jupiter szerint a képernyőn megjelenő online hirdetések szegmense a jövő évtől szintén növekedést fog mutatni: A társaság 2004-ben több, mint 15 százalékos, 2005-ben és 2006-ban pedig 20 százalék fölötti éves növekedést vár.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Tovább erősít az Adnetwork
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- A Google szállítja a hirdetést az eBay-nek
- Kulcsszavas eBay reklámok a neten
- 38%-kal több internetes reklám Amerikában
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.