60 százalékkal nőtt a második ukrán mobilszolgáltató nyeresége
Az UMC-nek saját adatai szerint július végén 2,2 millió ügyfele volt, az év eleji 1,7 millió után. Tavaly a cég ügyfeleinek száma mintegy 60 százalékkal nőtt. Egy felhasználó átlagos mobilszámlája 17,2 dollár volt havonta a második negyedben, az első negyed 15,9 dollárja után, de ezt a cég elsősorban szezonális hatásoknak tulajdonítja.
Az UMC gyakorlatilag csak fő versenytársával, az ukrán mobilpiacon első Kijivsztarral küzd a piac felosztásáért. A Kijivsztarral - amelynek tulajdonosa a norvég Telenor – együtt összesen az ukrán mobilpiac 90 százalékát birtokolják. Rajtuk kívül három cég osztozik a piac tíz százalékán.
A 48 millió lakosú Ukrajnában jelenleg több mint 8 százalékos a mobil-lefedettség, és szakértők az országban jelentős növekedési potenciált látnak.
Kapcsolódó cikkek
- Fontos sportoldalt vett a Yahoo az új elnök vezetésével
- Változások várhatók a Yahoo igazgatótanácsában is
- Új vezetés a Siemens Zrt. élén
- Bezöldült a Google
- A Nintendo piaci értéke megközelíti a Sony-ét
- Új tulajdonosa van a harmadik legnagyobb osztrák mobilszolgáltatónak
- Új regionális vezető az APC-MGE élén
- A HP felvásárolja az SPI Dynamics-ot
- FEFO-fókuszváltás: szolgáltatások és hozzáadott érték a zászlón
- Megállapodás született a Deutsche Telekom konfliktusban
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.