A BMC bővíti Linux környezetre fejlesztett megoldásait
A Linux platform átfogó támogatásának biztosításával a BMC Software lehetővé teszi az ügyfél számára a teljes Linux életciklus kezelését a mainframe és az osztott környezetekre egyaránt kiterjedően, az alábbiakat beleértve:
- Tervezés és szerverkonszolidáció – A BMC Software Enterprise Performance Assurance megoldásai, köztük a PATROL Perform és a PATROL Predict - a tervezési és szerverkonszolidációs szakasz fő eszközei – lehetővé teszik az ügyfél számára a teljesítmény proaktív kezelését és az üzleti változásokhoz való költséghatékony alkalmazkodást az erőforrás követelmények optimalizálása mellett. A bejelentéssel a BMC Software EPA megoldásai immár támogatják a Red Hat Enterprise Linux és SuSE Linux Enterprise Server 8 környezeteket mind az Intel 1A 32, mind pedig a 64-es architektúrán, segítséget nyújtva a felhasználók számára a szerverek hatékony konszolidálásához, növelve folyamatos hatékonyságukat és a Linux beruházásaik megtérülését.
- Bevezetésirányítás – A Deployment Manager for Linux (DML) – a Linux alkalmazás szoftver bevezetése fázis sarokköve – elősegíti az egymástól eltérő Linux rendszerek átlátható, egy központi helyszínről történő távbevezetését és menedzselését, lehetővé téve az informatikusok számára a Linux alkalmazások installálását, verzióváltását és a szükséges karbantartási javítások elvégzését a zSeries és Intel alapon. A Deployment Manager for Linux Version 1.2 a piacon megjelenő első olyan termék, amely lehetővé teszi az ügyfél számára saját házon belüli Linux alkalmazásainak menedzselését és az IBM Virtual memory (VM) operációs rendszer céljára a közös lemezhasználatot. Ráadásul az új kibocsátás támogatja a SuSE Linux Enterprise Server 8 és Red Hat Enterprise Linux 2.1 termékeket. Az új fejlesztések biztosítják az ügyfél számára a Linux produktív környezetben történő könnyebb és gyorsabb bevezetését, ezáltal lehetővé téve számukra a beruházásaik megtérülését és a teljes tulajdonosi költség (TCO) csökkentését.
A LinuxWorld rendezvény ideje alatt különleges ajánlatként a BMC Software most bármely ügyfél számára ingyenesen kínálja a SystemCheck for Linux nevű termékét, amely a DML megoldásának egy verziója. A System Check lehetővé teszi az ügyfél számára a Linux rendszereiben esetleg meglévő szoftver-összeférhetetlenségek és potenciális biztonsági kockázatok azonosítását. A probléma megtalálása és azonosítása után az informatikusok vagy manuálisan, vagy saját maguk kijavítják a hibát, vagy verzióváltást hajtanak végre a teljes DML megoldásra. Az új megoldással az informatikai rendszerek felhasználói egyszerűsíthetik Linux alkalmazás bevezetési tevékenységüket és javíthatják Linux informatikai személyzetük termelékenységét. A SystemCheck for Linux, termékre vonatkozó további adatok a www.bmc.com/systemcheck címen találhatók.
- Infrastruktúrakezelés: adatkezelés – A BMC Software a SmartDBA Performance, Administration, and Recovery management solutions for Linux termékek piacra dobásával bővíti a Linux infrastruktúra kezelés támogatását. a BMC Software az első olyan vállalatirányítási termékeket szállító informatikai szolgáltatók egyike, amely átfogó adatbázis-kezelő programot szállít a Linux környezethez, amely minden infrastruktúrakezelési stratégia kulcsfontosságú összetevője. A SmartDBA Performance Management termék eseménykezelési, adatbázis-diagnosztikai, teljesítménymegjelenítési, adminisztrációs, térkezelési és SQL tuning szolgáltatásokat kínál a Linux adatbázis környezetekhez. A fentieken túl a SmartDBA lehetővé teszi a Linux szerveren futó DB2UDB és Oracle kezelését egyetlen közös SmartDBA konzolról. A SQL-Back Track lehetővé teszi a Linux ügyfél számára a SQL-BackTrack fejlett backup és helyreállító funkcionalitásának hozzáférését a hozzá tartozó SmartDBA webkonzolon keresztül. A BMC Software által a közelmúltban megszerezett DGI Classic és Flight Deck adatkezelő megoldások szintén támogatják a Linux környezeteket. Ráadásul a SmartDBA Performance Management solutions for Oracle és DB2 UDB további kibocsátásai támogatják majd a Red Hat Linux Enterprise Linux és SuSE Linux Enterprise Server 8 programokat.
- Szolgáltatásmenedzsment – A BMC Software a szolgáltatásmenedzsment megoldásaival is bővíti a Linux zSeries platformhoz nyújtott támogatását. A BMC Software Linux környezetre kifejlesztett szolgáltatáskezelési termékeinek segítségével az ügyfél alkalmazási szemszögből kezelheti architektúráját, végponttól végpontig terjedő perspektívát adhat a környezethez és központi konzolon egyesítheti a vezetői információkat. A BMC Software szolgáltatáskezelési megoldásainak egyike (PATROL for WebSphere MQ) 2003 második felétől nyújt támogatást a zSeries Linux környezethez. A megoldás konfigurálja a MQ hálózatot és monitorozza a MQ objektumok, kapcsolatok, üzenetek, naplók és munkafolyamat tevékenység állapotát és elérhetőségét egyetlen központi kontrolláló helyről.
Kapcsolódó cikkek
- SAP-Novell: Közös Linux-támogatás
- Mától kaphatók a Dell Linux PC-k
- Novell-SAP LinuxLab közös fejlesztés
- A Microsoft mondja a Linux-tábornak, hogy nagyfejű...
- Ne vegyél telefonközpontot: töltsd le ingyen!
- Intel-program a laptop-üzemidő növelésére
- Csak a Linux-kernel 42 Microsoft-szabadalmat sért
- Intelligens, automatizált nagyvállalati Linux-felügyelet
- Május végén érkeznek az ubuntus Dell PC-k
- Saját Linux-alapú szoftvert fejleszt a Palm
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.