Távközlési és Informatikai Marketing Fórum - idén hetedszer

forrás Prim Online, 2003. szeptember 5. 09:16
Szeptember 18-án, a Hotel Helia ad otthont a 2003-ban hetedik alkalommal megrendezett Távközlési és Informatikai Marketing Fórumnak (VII. TIMF).
A HTE idei, a Hírközlési Felügyelet által támogatott rendezvénye-– a korábbiakhoz hasonlóan, de az új lehetőségekre koncentrálva - a marketing, értékesítés és vevőszolgálat területén működő szakemberek együttműködési lehetőségeinek feltárását, a kapcsolatok létrejöttének elősegítését célozza.

A fórum a plenáris ülést követően három szekcióban zajló huszonhat előadásban és két kerekasztal-beszélgetés keretében mutatja be az elmúlt időszak

  • marketingstratégiai meggondolásait (pl.: infokommunikációs termékportfólió létrehozása, vevőközpontú üzleti stratégia kialakítása, etikus reklámstratégia)
  • piackutatási (pl.: nemzetközi piackutatási trendek, lakossági távközlési fogyasztási szokások, piaci részesedésvizsgálat, ügyfélmozgások, üzleti elégedettségvizsgálat, internethasználati szokások, vezetékes-mobil vevői preferenciák, piacelemzési modellezés), valamint
  • marketingkommunikációs eredményeit (pl.: ügyfélportál, internet alapú információszerzés, üzleti vevők kommunikációs megoldásai, online reklám), továbbá
  • az ügyfélkapcsolat-menedzsment korszerű megoldásait (pl.: vásárlói szokásokra épített ügyfélmegtartás, korszerű ügyfélkapcsolati rendszer bevezetés, ügyfél-szegmentációs megoldások)

A különböző iparágak szakemberei vitaindítójával kezdődő, szakmai eszmecserét célzó kerekasztal-beszélgetések témái:

„Marketing szerepe a termékfejlesztésben, az értékesítésben és az ügyfélkapcsolatok menedzselésében" (vitavezető Prónay Gábor - ProCOMpass)

„Lokális-globális kommunikácó, avagy egy nyelvet beszélünk?" (vitavezető Mezriczky László - HP Magyarország).

A fórum kapcsán a szakma képviselőiből álló szervezőbizottság ismét pályázatot írt ki az első ízben tavaly meghirdetett és az Ericsson-Westel által elnyert „Az Év Infokommunikációs Üzleti Alkotása" marketingdíjra. A július 18-ai határidőig beérkezett pályázatok győztesét is a fórumon, illetve az azt követő esti fogadással egybekötött díjátadón ismerhetik meg a résztvevők, valamint a sajtó munkatársain keresztül a nagyközönség.

Részletes program a HTE honlapján.
Kulcsszavak: fórum HTE marketing

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?

Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.

2024. november 20. 13:24

Karácsony korlátok nélkül

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek. 

2024. november 19. 20:46

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai

A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.

2024. november 15. 19:13

Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot

A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták. 

2024. november 15. 18:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01