Microsoft: Navision-megoldások kis- és középvállalatoknak
Új vállalatirányítási rendszerek a magyar piacon
A termék egyik különlegessége a termék implementálásával kapcsolatos költségek alacsony mivolta - hangsúlyozta az üzletágvezető. A kisvállalatok körülbelül 5 millió forintért kaphatják meg a szoftver licencét, és ebben már benne van az implementálás és a karbantartás ára is. A Navision Standard funkcióit a kisvállalatok üzleti igényeinek megfelelően, árazását pedig alapos piackutatás után alakította ki a Microsoft Magyarország - tette hozzá Takács Péter, a Microsoft Magyarország kis- és közepes vállalatokért felelős igazgatója.
Újságírói kérdésre válaszolva elmondta, a terméket elsősorban a 300-400 millió forint éves árbevételt elérő cégeknek ajánlják. A Standard megoldás a kiválasztott funkcionalitáshoz 1-8 egyidejű felhasználó számot kínál. A felhasználók testre szabott felülettel találkoznak a használat során, a rendszer alkalmazkodik az üzleti folyamatokhoz, és nem a cég folyamatait kell a szoftverhez igazítani.
A Navision Standardban pénzügyi, számviteli, értékesítési, beszerzési, készletgazdálkodási, ügyfélkezelési és alap termelési "granulátomok" kaptak helyet. Fontos információ, hogy - mint a sajtótájékoztatón elhangzott -, azok a cégek, amelyek bevezetik a kisvállalati megoldást, vállalatuk növekedésekor könnyedén áttérhetnek a közepes, majd a nagyvállalatoknak készített Microsoft-megoldásokra, amit a termékek "granulátumos" felépítése segít elő. Egyébként az Office-termékcsalád felé is van átjárás, integráltan használható a vállalatirányítási rendszer az MS Office alkalmazásokkal.
Vityi Péter, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója megemlítette, hogy a Standard és a Navision 3.70 - a Microsoft Business Solutions többi termékéhez hasonlóan - nem közvetlenül a Microsoft Magyarországnál, hanem Certified Business Solutions Partners kategóriájú partnereken keresztül áll a felhasználók rendelkezésére. Újságírói kérdésre válaszolva Ládonyi János kitért rá, jelenleg 20 olyan Magyarországon tevékenykedő partnercég van, amelyik rendelkezik a megfelelő jogosítványokkal és szükséges szaktudással a termék bevezetéséhez, köztük olyan neves cégek is, mint például a Számalk és az Axis. (A teljes lista elérhető itt: http://www.microsoft.com/hun/BusinessSolutions/default.mspx
A Prím Online érdeklődésére elhangzott még az is, hogy a kisvállalatoknak szóló szoftvermegoldás bevezetése igen rövid időt vesz igénybe, 1-2 hónap alatt a rendszer testre szabása minden gond nélkül megoldható. A megoldás egyik különlegessége az egyszerűség, valamint a rendszer felhasználóbarát mivolta. Ládonyi János hozzátette, a termék használata nagyon könnyen megtanulható, de megkeresés esetén segítséget adnak a partnerek és a képzett konzulensek is. Erre azonban várhatóan csak nagyon ritkán lesz szükség, hiszen a termék könnyen kezelhető felülete ráadásul magyar nyelven is elérhető szeptember 1-jétől - zárta mondandóját Ládonyi János ERP üzletágvezető.
- A Microsoft hét üzletcsoportjának egyike, a Microsoft Business Solutions többek között a korábbi Great Plains és a Navision cégek működését fogja össze. Mindkét vállalat az 1980-as évek eleje óta fejlesztett vállalatirányítási szoftvereket kis- és közepes vállalatok számára. A kapcsolódó cikkeink között megtalálhatja a két cég akvizíciójával kapcsolatos részleteket is.
Kapcsolódó cikkek
- Flash alapú Zune Wi-Fivel?
- Készül a Google-barát Vista SP1
- Open XML - A felhasználók döntenek dokumentumaik formátumáról
- Június 30-ig még olcsóbbak a Microsoft magyar nyelvű termékei
- Nem fejleszti tovább a Digital Image képkezelő szoftvert a Microsoft
- Július 1.-től nincs több OEM Office 2003
- Változatos Microsoft billentyűk sokszínű igényekhez
- "Új frontvonal": megújult a mobil MSN
- Új generációs webtechnológiát integrál az Arcus
- Trösztellenes vizsgálat indul a Yahoo és a Microsoft ellen
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.