PopOver: a hirdetők kiútja a beugró ablakok letiltása után?
A netmarketingben óriási szeretetnek örvend a beugró (popup és
popunder) ablakok technikája, de a szörfözők haragja elérte őket és sok
szolgáltató tiltja a használatukat, vagy a működésüket akadályozó
eszközöket terjeszt. A technológia eredeti elterjesztője, Armand Morin,
most újabb tippel állt elő, a PopOver technológiával.
A tények élesebb megvilágításban a következők. Az AOL tagok száma: 35,203,000. Az EarthLink előfizetők száma: 4,989,000. Az Overtur Popup blokkolóját csak az elmúlt hónapban egyedül 84,697 szörföző töltötte le. Ez összesen vagy 40,276,697. Ebből nyilvánvaló, hogy egy technológia fényességére a neten soha nem lehet rászámítani. Ma működik, holnap már nem. Ez van. Csak az segít, ha folyamatosan odafigyelünk a fejleményekre.
A PopOver
A két korábbi poptechnológia lényege, hogy új ablakok nyílnak, ami eleve nagy adminisztrációval jár, de ráadásul a Java scriptek bűn lassan működnek 100 százalékra kiakasztva a legerősebb CPU-kat is (ami a túlhúzottakat akár tönkre is teheti!). Ezért utálták ki a szörfözők és a szolgáltatók, beleértve a klikkcsere szolgáltatóknak már szinte a 95 százaléka. Egyébként már az Avant Browser, ami multiplex ablakkezelést enged meg MS-IE-hez, és ezért még a CPU-időt sem zabálja el úgy, mint egy hasonló böngésző változat, eleve beépítve tartalmazza a blokkolót, és elegánsan számlálja a kiirtott ablakok számát, mellé halk pityegést hallatva. A cikkíró az Avant böngészővel dolgozik, de emellett megtartotta még az Overtur blokkolót is, arra az esetre, amikor csupasz IE-t kénytelen használni, mert az Avant még olykor nem tökéletes (néha el is száll). Ennek ellenére nagyon ajánlható a használata, és nemcsak a popblokkolója miatt. Windows 2003 Serveren is működik, és MAGYARUL(!) is tud beszélni (persze, a háttérben működő angol W2K3-at nem mindenben magyarítja!).
A PopOver technológia használatakor, kézenfekvő módon, nem új ablakban nyílik a föltétlen hirdetendő információ, hanem ugyanabban. Ez ellen egyelőre nincs védelem. Hát, igen, egyelőre. A cikkíró meg sajnálja magát és a szörföző társait, mert megint kereshetünk új ellenszert a kéretlen, és tipikusan a sávszélességet és a CPU-időt hihetetlenül elzabáló hirdetésektől.
Azért a tények, tények, megint. Van tehát egy új hirdetést jobban eladni szándékozó technológia. Ez a webszerkesztőknek a kiút a popblokkolók után. Armand Morin egyelőre bevezető árakról gagyog, ami mindössze 97 USD a PopOver Generator nevű csomagért. Netről fizetve rögtön letölthető. Később állítólag 50 USD-vel drágább lesz. Webszerkesztők alig nélkülözhetik. Hacsak ki nem találják maguk. Morinnak egyébként sok más hasznos webszerkesztési eszköze is van.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Tovább erősít az Adnetwork
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- Kulcsszavas eBay reklámok a neten
- 38%-kal több internetes reklám Amerikában
- Reklámokból finanszírozott, ingyen mobilozás Amerikában
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.