EU-Fitness workshopok az SAP-tól
Az SAP Hungary Kft. és az Ernst & Young Tanácsadó Kft. csaknem egyedülálló kezdeményezést jelentett be. Workshop sorozatot hirdetnek, melynek célja a legfontosabb változások összefoglalása az általános forgalmi adó és az ezzel kapcsolatos adminisztratív és riporting követelmények területén, amelyek 2004-ben kerülnek bevezetésre.
"Hiszünk abban, hogy az EU-Fitness workshop nemcsak az új szabályozásokat világítja meg, hanem azokat a gyakorlati teendőket is, melyeket végre kell hajtani ahhoz, hogy az EU-ra való felkészültség maximális legyen" – tette hozzá Misnyovszky Zoltán, az SAP szolgáltatási üzletágának vezetője
A szolgáltatáscsomag második lépéseként, a workshopok alkalmával vázolt területek felmérését, felülvizsgálatát ajánlják és végzik el. Az évek alatt összegyűlt tudásunk legjavát kínálják a komplex tanácsadási szolgáltatás keretében, alkalmazkodva ügyfelek egyedi igényeihez.
Az EU-Fitness szolgáltatáscsomag utolsó elemeként azoknak az ügyfeleknek kívánnak segítséget nyújtani, akik folyamataikat önállón kívánják felülvizsgálni és SAP-rendszerükben maguk hajtják végre a szükséges változtatásokat, de maximális biztonságban szeretnék érezni magukat abban a vonatkozásban, hogy minden releváns folyamatot megvizsgáltak az új szabályozás szempontjából és az összes szükséges beállítást elvégezték SAP-rendszerükben.
Kapcsolódó cikkek
- Precedens értékű ítélet a szerzői jog védelmében
- Az EU vizsgálja a filmstúdiók Blu-ray/HD DVD szerződéseit
- Az EU nagy büntetést szabott ki a Telefónica cégre
- Pornográf az európai YouTube?
- Az SAP beismerte, hogy leányvállalata jogtalanul szerzett információkat az Oracle-től
- A kartellügyek közel kétmilliárdot hoztak az EU-nak
- A cégvezetők 87 százaléka rosszul méri fel az IT-kockázatokat
- Az EU a YouTube-on keresztül informál
- Megjelent az EU rendelete a roamingról
- A magyar EP-képviselő szerint a roaming-díjcsökkentéssel minden fogyasztó jól jár
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.