Euronet - IBM - Genesys: Kulcsrakész Contact Center csomag

Kovács Attila, 2003. november 11. 11:32
Az Euronet Rt, az IBM és a Genesys Telecommunications Inc. közös, Kulcsrakész Contact Center nevű termékcsomagot dob piacra - jelentették be november 10-én, Budapesten, sajtótájékoztatón. A magyar vállalatok egy csomagban, jelentős kedvezménnyel juthatnak egy komplex, a hardvert, szoftvert, rendszerintegrációt és finanszírozási lehetőséget is magában foglaló megoldáshoz.
A világ vezető call center megoldásszállítója, a Genesys, globális partnere, az IBM, valamint a kommunikáció hazai szakértője, az Euronet Rt. több éve működő szövetsége újabb fejezettel bővült. Kulcsrakész megoldáscsomagot alakítottak ki, amely a hazai cégek igényeire szabottan tartalmazza mindazt, ami az ügyfélkiszolgálást segítő contact center megvalósításához szükséges.

Sas Tibor, az Euronet üzletfejlesztési igazgatója elmondta: "a Kulcsrakész Contact Center termékcsomaggal ügyfeleinknek egy olyan megoldást tudunk nyújtani, amely valóban minden igényt kielégít, és a világ két vezető gyártójának legjobb technológiáját használja. Tehát nem egy ’kicsi’ vagy ’lebutított’, hanem egy korszerű, teljes körű megoldást kínálunk. A kedvező ár annak köszönhető, hogy az IBM és a Genesys szeretné, ha ebben a régióban is hozzáférhetővé válnának korszerű megoldásai, és a mi tapasztalatunk lehetővé teszi a projektek hatékony, gyors lebonyolítását."

Rehus Péter, az IBM Magyarország Kft. szoftver üzletág igazgatója szerint: "a jelen együttműködés is jó példája az IBM szoftverstratégiája megvalósulásának. Az IBM csúcstechnológiájú köztes szoftvereket fejleszt. Célunk olyan üzleti partnerekkel erősíteni az együttműködést, akik technológiánkat felhasználva üzleti megoldásokat hoznak létre. Partnereinket nemcsak a technológiánk felhasználásában, de a létrehozott megoldások piacra vitelében is támogatjuk. Külön figyelmet fordítunk arra, hogy ezen csúcstechnológiák nyújtotta előnyök és partnereink alkalmazásai a kis és közepes vállalkozások számára is elérhetővé váljanak. Az Euronet hazai jelenléte és szaktudása biztosítékot jelent azon kis és középvállalatok számára is, akik ezt a megoldást választják, hogy nemcsak egy vezető technológiát, de az ahhoz szükséges támogatást is megkapják."

A Kulcsrakész Contact Center termékcsomagban az ügyfelek automatikus kiszolgálását (telefonos nyomógombos hangmenü) az IBM WebSphere Voice Response modulja odja meg, míg a kezelővel segített ügyfélkiszolgálás a Genesys Multimedia Express programcsomag feladata.

A KCC méretezhető és modulárisan bővíthető, így a feladatok növekedésével, a szervezet fejlődésével párhuzamosan a rendszer képes követni az időben változó igényeket. A WebSphere Voice Response hang-szintetizáló és hangfelismerő képességekkel, a Genesys Multimedia Express folyamatütemező (workflow), operátori munkaidő-beosztó, Web- és IP-kommunikációs valamint alközpont-hálózat kezelő modulokkal bővíthető.

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

MyPhoneExplorer 2.2.0

Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.

2024. november 21. 17:11

Battery Monitor 10.4

A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.

2024. november 21. 17:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01