Euronet - IBM - Genesys: Kulcsrakész Contact Center csomag
Sas Tibor, az Euronet üzletfejlesztési igazgatója elmondta: "a Kulcsrakész Contact Center termékcsomaggal ügyfeleinknek egy olyan megoldást tudunk nyújtani, amely valóban minden igényt kielégít, és a világ két vezető gyártójának legjobb technológiáját használja. Tehát nem egy ’kicsi’ vagy ’lebutított’, hanem egy korszerű, teljes körű megoldást kínálunk. A kedvező ár annak köszönhető, hogy az IBM és a Genesys szeretné, ha ebben a régióban is hozzáférhetővé válnának korszerű megoldásai, és a mi tapasztalatunk lehetővé teszi a projektek hatékony, gyors lebonyolítását."
Rehus Péter, az IBM Magyarország Kft. szoftver üzletág igazgatója szerint: "a jelen együttműködés is jó példája az IBM szoftverstratégiája megvalósulásának. Az IBM csúcstechnológiájú köztes szoftvereket fejleszt. Célunk olyan üzleti partnerekkel erősíteni az együttműködést, akik technológiánkat felhasználva üzleti megoldásokat hoznak létre. Partnereinket nemcsak a technológiánk felhasználásában, de a létrehozott megoldások piacra vitelében is támogatjuk. Külön figyelmet fordítunk arra, hogy ezen csúcstechnológiák nyújtotta előnyök és partnereink alkalmazásai a kis és közepes vállalkozások számára is elérhetővé váljanak. Az Euronet hazai jelenléte és szaktudása biztosítékot jelent azon kis és középvállalatok számára is, akik ezt a megoldást választják, hogy nemcsak egy vezető technológiát, de az ahhoz szükséges támogatást is megkapják."
A Kulcsrakész Contact Center termékcsomagban az ügyfelek automatikus kiszolgálását (telefonos nyomógombos hangmenü) az IBM WebSphere Voice Response modulja odja meg, míg a kezelővel segített ügyfélkiszolgálás a Genesys Multimedia Express programcsomag feladata.
A KCC méretezhető és modulárisan bővíthető, így a feladatok növekedésével, a szervezet fejlődésével párhuzamosan a rendszer képes követni az időben változó igényeket. A WebSphere Voice Response hang-szintetizáló és hangfelismerő képességekkel, a Genesys Multimedia Express folyamatütemező (workflow), operátori munkaidő-beosztó, Web- és IP-kommunikációs valamint alközpont-hálózat kezelő modulokkal bővíthető.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- IBM: SOA témájú nemzetközi konferencia Budapesten
- Cell Broadband Engine technológia oktatása a BMF-en
- RAD-újdonság a CeBIT-en
- A bíróság mindössze 10%-kal csökkentette a GVH egyetemi kartellügyi bírságát
- Roma tehetséggondozó program IBM támogatással
- IBM: újabb kétszázötven fővel bővül a létszám Magyarországon
- Jó lesz-e útdíjat szedni a budapesti belvárosban?
- Új üzleti tanácsadói stratégia az IBM Magyarországnál
- Linux 48 - IBM Szoftver Programozói Bajnokság
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.