Microsoft Office integrációval bővítette ERP-rendszerét a Scala
Az iScala BPI és a Microsoft Office rendszer együtt szélesebb körű hozzáférést biztosít a vállalati információkhoz, és a Microsoft Office 2003 Editions jól ismert kezelőfelületeinek és beépített funkcionalitásának kihasználásával egységesíti a munkafolyamatokat. Mindezt azzal éri el, hogy az XML-formátumot használja az alkalmazások és a felhasználók közötti dinamikus adatkapcsolatok létrehozására anélkül, hogy a meglévő IT-környezetet veszélyeztetné.
Ezzel az integrációval - az elsővel, amely ERP-gyártótól származik - az iScala-felhasználók mostantól az ismerős Microsoft Office környezetben rendszerezhetik az információkat, kezelhetik a dokumentumokat, miközben továbbra is az iScala rendszer adataival dolgoznak.
Mivel a szabványos XML-technológia és webszolgáltatási architektúra mélyen beépült az iScala együttműködő ERP-rendszerébe, nincs szükség az iScala átalakítására vagy testreszabására az üzleti folyamatok integrációjából származó előnyök elérésére.
Kapcsolódó cikkek
- Július 1.-től nincs több OEM Office 2003
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- MOICE: Office 2007 szintű védelem az Office 2003-nak
- Emelik az Office 2003 biztonsági szintjét
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Kritikus biztonsági rést találtak az Office 2007-en
- A Microsoft kiadja az ODF konvertert
- Boltokban a Vista és az Office 2007
- 8 Windows és Office javítás, köztük kritikus fontosságúak
- MS ERP megoldás építőipari és holding vállalatokra
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.