Ismét népszerűsíti a világhálót az IHM
A világhálót nem használók között nagy számban vannak olyanok, akik nincsenek tisztában azzal a páratlanul sok lehetőséggel, amit a világháló adhat az egyes egyéneknek. Az ezzel kapcsolatos kutatásokra alapozva indítja el újból az Informatikai és Hírközlési Minisztérium szemléletformáló kommunikációs kampányát, melynek célja a világháló iránti érdeklődés minél szélesebb körben való felkeltése.
Sashegyi Zsuzsanna, az informatikai tárca sajtófőnöke a Prím Online érdeklődésére elmondta, az előző, internetet népszerűsítő reklámkampány rendkívül sikeres volt, az IHM a kedvező tapasztalatokon felbuzdulva indítja ismét útjára a korábban még szakmai díjat is nyert "Az internet. A világ megismerhető" reklámkampány folytatását, mely az előzőhöz hasonló lesz.
A kampány kreatív anyagait egyébként ezúttal is a Mátai és Végh Kreatív Műhely készítette, a médiatervezést és vásárlást pedig változatlanul a Berg Média intézi - válaszolta ezzel kapcsolatos érdeklődésünkre a sajtófőnök. A cégeket az IHM tárgyalásos közbeszerzési pályázaton választotta ki.
Az előző, a nyáron futó kampány sajtóértesülések szerint nettó 159 millió forintba került, melyből 52 millió forintot tett ki a reklám elkészítése és 107 milliót a reklámfelület a különböző médiumokban - televízióban, rádióban, óriásplakáton, újságban, képeslapokon.
A Szonda Ipsos augusztus végi felmérésében mind a kampány ismertségét, mind a minisztérium ismertségének növekedését kimutatta.
A kampányért az IHM a Hírközlési és Informatikai Tudományos Egyesület (HTE) szeptemberi, 7. Távközlési és Informatikai Marketing Fórum zárófogadásán "Az internet népszerűsítéséért" különdíjat kapott.
Kapcsolódó cikkek
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- ProCurve infrastruktúrán készül a jövő internetének koncepciója
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Az internetes cenzúra terjedésére figyelmeztet az Amnesty International
- 122 millió európai az interneten
- A britek neteznek a legtöbbet
- Növekvő netcenzúra világszerte
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Flipperakadémiát indít jövőre a világhírű budapesti kiállítás
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című tévésorozat óriási sikere, a budapesti Flippermúzeum világhíre, vagy éppen a retró játékgépek árai egyaránt jól tükrözik az egykor népszerű automaták iránt újjáéledő általános nosztalgiát, rajongást. A flipperek világa azonban mára nemcsak a kiállításokról, vagy magángyűjteményekről szól: hosszú évek óta például komoly, országos és nemzetközi pontozásos versenysorozatokat is rendeznek ezeken a villogó, zenélő, csilingelő masinákon.
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!