Dell: premier szolgáltatás Magyarországon
A Gold Támogatással rendelkező felhasználók, a támogatással lefedett rendszereikkel kapcsolatos kéréseiket, hibáikat közvetlenül a Dell központba (Dell Enterprise Expert Center) is bejelenthetik. A Dell szakembere rögzíti a problémát, és folyamatosan kapcsolatban marad a HumanSoft Kft. mérnökével a hibaelhárítás során.
A Dell mérnökei a támogatott operációs rendszerek, BackOffice termékek, OpenManage PowerSuites és adattár konfigurációs kérdések kapcsán is elérhetőek. A Gold felhasználók a szolgáltatáson felül azonnal tájékoztatást kapnak az új BIOS verziók, update-ek és javítások megjelenéséről, valamint hozzáférési jogot szereznek a Dell Premier Pages web oldalakhoz.
A Gold Támogatással rendelkező rendszerekhez a HumanSoft Kft. elkülönített alkatrészbázist tart fenn.
Kapcsolódó cikkek
- A Dell világszerte forgalmazni akarja linuxos PC-it
- Új színes és olcsó Dell noteszgépek
- EnterNet Dell márkabolt nyílt Budapesten
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Dell Santa Rosa ultra-hordozható noteszgép
- A Dell 8 ezres leépítésre készül
- 10 százalékos elbocsátás a Dellnél
- Mégis kémkedett a Dell után a HP?
- Mától kaphatók a Dell Linux PC-k
- Dell játék PC felgyorsított Intel processzorral
Hardver ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.