Vállalati és önkormányzati körben is terjedőben az integrált kommunikáció
A Credit Suisse az Oracle Collaboration Suite bevezetésével olyan átfogó elektronikus levelezési platformot alakított ki, amellyel lakossági ügyfelei online módon, biztonságosan kommunikálhatnak a bank tanácsadóival. Az Oracle melletti döntés fő indoka a biztonságos, megbízható e-mail architektúra volt, amelyen a Credit Suisse pénzügyi szolgáltató divíziója titkosított SecureMail szolgáltatását működteti. A bank ügyfelei számára fontos előny, hogy könnyebben elérhetik befektetési tanácsadóikat, és nyugodtak lehetnek afelől, hogy bizalmas adatokat tartalmazó elektronikus levelezésük védve van az illetéktelenektől. A svájci bank jelenleg az ütemterv szerint halad a SecureMail bevezetésével az első fázisban tervbe vett 15 ezer felhasználó körében.
A németországi központú LION bioscience, amely a gyógyszeripari cégek számára kínál nemzetközi szinten információ- és tudáskezelő megoldásokat, új vállalati kommunikációs szabvány bevezetése mellett döntött. A vállalatnál különböző elektronikus levelezési és előjegyzésnaptár-kezelő rendszerek működtek egymással párhuzamosan, és ezek inkompatibilitása miatt a cég munkatársai nehezen tudták elektronikus úton megosztani egymással az információkat és egyeztetni a megbeszéléseket, időpontokat. A két rendszer párhuzamos támogatása is nehézkes volt, ezért a LION az egész vállalatra kiterjedő, egységes üzenetkezelő platformot volt kénytelen keresni. Az Oracle Collaboration Suite kiválasztását és bevezetését követően a LION bioscience 70 százalékkal csökkentette hardver- és szoftverköltségeit.
A kanadai Muskoka önkormányzat számára az integrált kommunikációs rendszer több okból is fontos. A kerületbe tartozó hat régió távoli elhelyezkedése miatt a vezetőknek sok időt kell utazással tölteni munkájuk során, és bármikor előfordulhat, hogy sem telefonon, sem e-mailen keresztül nem elérhetők.
Muskoka kerület szakemberei megvizsgálták a piacon kapható megoldásokat. Az Oracle Collaboration Suite azért keltette fel figyelmüket, mert integrált módon kezeli a fax-, a beszéd-, illetve e-mail forgalmat és a fájlrendszereket. A részletesebb vizsgálatok kimutatták, hogy az Oracle Collaboration Suite nemcsak biztosítja az önkormányzat számára szükséges összes szolgáltatást, hanem alacsonyabb költséget is biztosít.
Az Oracle Collaboration Suite segíti a vezetőket a hatékonyabb munkavégzésben a kiszállások során, mivel lehetővé teszi az üzeneteik távoli elérését, megválaszolását és kezelését a legkülönbözőbb kommunikációs csatornákon keresztül úgy, hogy mindehhez elég egyetlen eszközt (PDA-t, telefont vagy böngészőt) használniuk. Emellett mivel az Oracle Collaboration Suite átfogó kommunikációs megoldás, a munkatársakat elég egyetlen rendszer használatára betanítani több különböző szoftvercsomag helyett. Így csökken az oktatás időigénye, és a felhasználók már rövid időn belül hatékonyan dolgozhatnak.
A rendszer különböző részei, például az elektronikus levelezés, az Oracle adatbázis-kezelőjét használják az e-mailek, a hangposta és a faxok tárolására. Ezáltal az önkormányzat dolgozói összes e-mail üzenetüket az általuk választott felületről érhetik el és kezelhetik, ami igen fontos egy olyan közigazgatási szervnél, ahol kiemelt szerepet kap az elektronikus levelezés.
Kapcsolódó cikkek
- Megjelent az Oracle kis- és középvállalatoknak szánt üzleti adatelemzési és adattárházrendszere
- Az SAP beismerte, hogy leányvállalata jogtalanul szerzett információkat az Oracle-től
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Oracle: Automatikus szinkronizálás és még több mobil platform támogatása
- Jön a 11g: 4 év után az első jelentős Oracle adatbázis-frissítés
- Open XML - A felhasználók döntenek dokumentumaik formátumáról
- Iparági szabvánnyá vált a digitális aláírás 1.0
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
- Toplink: akár tízszeres sebességnövekedés nagymennyiségű adatlekérdezéseknél
- Ingyenes adatbáziskezelő az Oracle-től
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.