Vállalati és önkormányzati körben is terjedőben az integrált kommunikáció

forrás Prim Online, 2003. november 27. 23:21
A Credit Suisse és a LION bioscience is belép azoknak a szervezeteknek a körébe, amelyek bevezetik az Oracle Collaboration Suite csoportmunkaszoftvert. A megoldás azonban nem csak vállalatok körében terjed.
A Torontótól északra fekvő Muskoka kerületi önkormányzata - amely egy dunántúlnyi területen hat helyi önkormányzat munkáját fogja össze - szintén az Oracle Collaboration Suite-ot választotta, hogy integrált rendszerben, összevontan kezelhesse a szervezet kommunikációját szolgáló adatokat.

A Credit Suisse az Oracle Collaboration Suite bevezetésével olyan átfogó elektronikus levelezési platformot alakított ki, amellyel lakossági ügyfelei online módon, biztonságosan kommunikálhatnak a bank tanácsadóival. Az Oracle melletti döntés fő indoka a biztonságos, megbízható e-mail architektúra volt, amelyen a Credit Suisse pénzügyi szolgáltató divíziója titkosított SecureMail szolgáltatását működteti. A bank ügyfelei számára fontos előny, hogy könnyebben elérhetik befektetési tanácsadóikat, és nyugodtak lehetnek afelől, hogy bizalmas adatokat tartalmazó elektronikus levelezésük védve van az illetéktelenektől. A svájci bank jelenleg az ütemterv szerint halad a SecureMail bevezetésével az első fázisban tervbe vett 15 ezer felhasználó körében.

A németországi központú LION bioscience, amely a gyógyszeripari cégek számára kínál nemzetközi szinten információ- és tudáskezelő megoldásokat, új vállalati kommunikációs szabvány bevezetése mellett döntött. A vállalatnál különböző elektronikus levelezési és előjegyzésnaptár-kezelő rendszerek működtek egymással párhuzamosan, és ezek inkompatibilitása miatt a cég munkatársai nehezen tudták elektronikus úton megosztani egymással az információkat és egyeztetni a megbeszéléseket, időpontokat. A két rendszer párhuzamos támogatása is nehézkes volt, ezért a LION az egész vállalatra kiterjedő, egységes üzenetkezelő platformot volt kénytelen keresni. Az Oracle Collaboration Suite kiválasztását és bevezetését követően a LION bioscience 70 százalékkal csökkentette hardver- és szoftverköltségeit.

A kanadai Muskoka önkormányzat számára az integrált kommunikációs rendszer több okból is fontos. A kerületbe tartozó hat régió távoli elhelyezkedése miatt a vezetőknek sok időt kell utazással tölteni munkájuk során, és bármikor előfordulhat, hogy sem telefonon, sem e-mailen keresztül nem elérhetők.

Muskoka kerület szakemberei megvizsgálták a piacon kapható megoldásokat. Az Oracle Collaboration Suite azért keltette fel figyelmüket, mert integrált módon kezeli a fax-, a beszéd-, illetve e-mail forgalmat és a fájlrendszereket. A részletesebb vizsgálatok kimutatták, hogy az Oracle Collaboration Suite nemcsak biztosítja az önkormányzat számára szükséges összes szolgáltatást, hanem alacsonyabb költséget is biztosít.

Az Oracle Collaboration Suite segíti a vezetőket a hatékonyabb munkavégzésben a kiszállások során, mivel lehetővé teszi az üzeneteik távoli elérését, megválaszolását és kezelését a legkülönbözőbb kommunikációs csatornákon keresztül úgy, hogy mindehhez elég egyetlen eszközt (PDA-t, telefont vagy böngészőt) használniuk. Emellett mivel az Oracle Collaboration Suite átfogó kommunikációs megoldás, a munkatársakat elég egyetlen rendszer használatára betanítani több különböző szoftvercsomag helyett. Így csökken az oktatás időigénye, és a felhasználók már rövid időn belül hatékonyan dolgozhatnak.

A rendszer különböző részei, például az elektronikus levelezés, az Oracle adatbázis-kezelőjét használják az e-mailek, a hangposta és a faxok tárolására. Ezáltal az önkormányzat dolgozói összes e-mail üzenetüket az általuk választott felületről érhetik el és kezelhetik, ami igen fontos egy olyan közigazgatási szervnél, ahol kiemelt szerepet kap az elektronikus levelezés.
Kulcsszavak: Oracle adatbázis szabvány

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01