Projektmenedzsment az oktatásban
A projektek 50 százaléka ma a távközlés és az informatika területéről származik. Az Európai Uniós támogatások szétosztásánál azonban követelmény, hogy minden projekt-szerűen működjön. A csatlakozás így új követelményeket támaszt a közigazgatásban és a vállalkozói szférában dolgozókkal szemben. Mivel az EU támogatások jó része csak pályázatok útján vehető igénybe, ezért az oktatásban nagy szerepet kapnak a projekt-előkészítési, projekt ciklus menedzsment és szaknyelvi ismeretek is.
A Budapesti Kommunikációs Főiskola szakkínálatában törekszik az elvárások kielégítésére, és a szakképzett munkaerő képzésére. Ennek jegyében indítja el szeptembertől új gazdasági diplomát adó Európai közszolgálati és üzleti szervező szakját. A nyolc féléves képzés keretében gazdasági-, szervezési- és menedzsment ismereteken túl az ide jelentkezők megismerkedhetnek az EU gazdaságpolitikáival, közigazgatási rendszerével - árulta el Dr. Kocziszky György intézetvezető egyetemi tanár. A magas színvonalú, gyakorlatorientált projektmenedzsment és kommunikációs ismeretek birtokában bővülnek a hallgatók elhelyezkedési lehetőségei. Mindezt tovább növeli a szakmai gyakorlatok speciális rendszere, másrészt az idegennyelvi környezetben megszerezhető kommunikációs készség növeli. A legjobb hallgatóknak erre külföldön lesz lehetőségük. A Budapesti Kommunikációs Főiskola elsőként lett Európa Tanulmányok Központ a magánfőiskolák között.
Kapcsolódó cikkek
- Informatikai felkészítés érzékszervi fogyatékosoknak
- Az EU vizsgálja a filmstúdiók Blu-ray/HD DVD szerződéseit
- Az EU nagy büntetést szabott ki a Telefónica cégre
- Pornográf az európai YouTube?
- Új kurzusokkal bővül a Cisco Hálózati Akadémia képzési portfóliója
- A kartellügyek közel kétmilliárdot hoztak az EU-nak
- Az EU a YouTube-on keresztül informál
- Megjelent az EU rendelete a roamingról
- Megalakult az Észak-alföldi Informatikai Klaszter
- A magyar EP-képviselő szerint a roaming-díjcsökkentéssel minden fogyasztó jól jár
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.