Az Intel visszatér a fogyasztói elektronikába
Az Intel elnöke, Paul Otellini jelentette be, hogy Glenda Dorchak vezetésével létrehoznak egy leányvállalatot kifejezetten a háztartásokban megtalálható termékek részegységeinek fejlesztésére. A korábban megszüntetett vállalatrész feladata saját Intel márkanév alatt megjelenő termékek piacra dobása volt, mint amilyenek például webkamerák, és egyéb PC-hez kapcsolódó eszközök. A mostani célkitűzés a szilikon-alapú folyadékkristályos megoldások (LCOS) sorozatgyártásra fejlesztése. A szakértők szerint az LCOS nagy jövő elé néz a nagy méretű tv-projektorok terén. A másik kiemelt cél Pentium-stílusú chipek kidolgozása a digitális kamerák és fényképezőgépek piacára, valamint saját úttörő jellegű fogyasztói elektronikai szabványok, találmányok kifejlesztése és levédetése.
Kapcsolódó cikkek
- Flashcéget alapít az Intel és az STMicro
- Egy negyedév alatt visszanyerte tavaly elvesztett piacrészét az Intel
- Intel: 19 százalékkal bővülő negyedéves adózott eredmény
- 2,5 milliárd dollárért újabb gyárat épít Kínában az Intel
- Az Intel negyedik 45nm-es gyárát építi
- Japánban teszteli újdonságait az Intel
- Az Intel chipüzemet építene Kínában
- Várakozások feletti, de így is alacsony Intel profit
- Az Intel új kínai gyártótelepet tervez
- Pekingben lesz tavasszal az IDF
Engedd szabadjára a kreativitásod és találd meg az egyensúlyt a TCL emberközpontú technológiájával
Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
A TCL NXTPAPER megváltoztatja, ahogyan olvasunk, írunk és alkotunk
Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.
Már több mint 600 iskola használja az egyik leginnovatívabb magyar matekoktatási platformot
A 2024/2025-ös tanévtől a mateking teljesen ingyenessé tette a tanórai használatot az általános és középiskolákban dolgozó matematikatanárok számára. Eddig a hazai iskolák közel hetede csatlakozott, és csaknem 6000 tanár kapott már hozzáférést az oktató platformhoz, amely a hagyományos tantermi tanítást kiegészítve nyújt izgalmas, innovatív oktatási megoldásokat.
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.