Flashcéget alapít az Intel és az STMicro
Mivel a flash megoldások már nem csupán a hordozható eszközökben fontosak, de az SSD tárolók révén a merevlemezeket is készülnek leváltani az asztali gépekben, a piac kedvezően fogadta az összefogás hírét, mindkét vállalat részvényei 1 százalékkal emelkedtek. Ez annak ellenére igaz, hogy a cég 1,3 milliárd dolláros tartozással jön létre, ez a két anyavállalattól megvásárolt gyártókapacitásnak köszönhető.
Az Intel eddig is kereste az együttműködési lehetőségeket, és kifejezetten NAND flash memóriáit a Micron Technologyval együtt fejleszti. A mostani új vállalat létrejötte ezt a megállapodást nem érinti, a NAND terén az Intel kitart a Micron mellet. A további részletek egyelőre nem ismertek, de hamarosan elérhetővé válnak, mivel a céget be szeretnék vezetni a tőzsdei kereskedésbe.
Kapcsolódó cikkek
- Egy negyedév alatt visszanyerte tavaly elvesztett piacrészét az Intel
- Intel: 19 százalékkal bővülő negyedéves adózott eredmény
- 2,5 milliárd dollárért újabb gyárat épít Kínában az Intel
- Az Intel negyedik 45nm-es gyárát építi
- Japánban teszteli újdonságait az Intel
- Az Intel chipüzemet építene Kínában
- Várakozások feletti, de így is alacsony Intel profit
- Az Intel új kínai gyártótelepet tervez
- Pekingben lesz tavasszal az IDF
- Intel: csökkenő bevétel mellett a vártnál jobb negyedéves adatok
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.