A HP rekordmennyiségű ProLiant szervert adott el 2003-ban

forrás Prim Online, 2004. január 14. 12:27
Tíz évvel ezelőtti bevezetésük óta több mint 8 millió talált gazdára a HP ProLiant szerverekből. Az évforduló alkalmából a HP bemutatott néhány olyan vállalatot, amely HP-s hardvereszközökre támaszkodva építi ki adaptív nagyvállalati infrastruktúráját.
A HP a közelmúltban többek között az alábbi ügyfeleknek szállított ProLiant szervereket: Yahoo!, NYFIX, PepsiAmericas, Blackpool, Fylde and Wyre Hospital. A vállalat a mai napig világszerte több mint 8 millió ProLiant szervert értékesített különböző ágazatok kis-, közép- és nagyvállalatai számára.

"A Yahoo! oldalait mintegy 245 millió látogató keresi fel havonta, így az IT-infrastruktúra megbízhatósága nálunk kulcsfontosságú sikertényező. Több mint 7000 iparági szabvány HP ProLiant szerver gondoskodik webhelyünk és háttéralkalmazásaink biztonságos és folyamatos működéséről" - mondta Kevin Timmons, a Yahoo! műszaki igazgatója.

"A Townsend Analytics gyors és megbízható tőzsdei adatszolgáltatásáról ismert" - nyilatkozta Mike Felix, a Townsend Analytics marketingigazgatója. "A piac élénkülésével roppant fontos, hogy RealTick kereskedési rendszerünkben folyamatos kapcsolatot tudjunk biztosítani ügyfeleinknek a világ tőzsdéi felé."

A HP ProLiant szerverek történetének főbb újításai és mérföldkövei:

  • Az ágazat nagy szállítói közül elsőként a HP jelent meg a piacon blade-rendszerekkel (2001. december), és négyprocesszoros blade-szerverrel (2003. január).
  • Az ágazatban elsőként a HP kínált felügyeleti eszközöket valamennyi iparági szabvány szerveréhez.
  • A HP több mint 400 000 licencet értékesített a ProLiant Essentials felügyeleti szoftvercsaládhoz.
  • A HP alkalmazta elsőként az egyedülállóan magas szintű memóriahiba-védelmet nyújtó, üzem közben aktiválható (hot-plug) RAID-memóriát.
  • A HP részt vett a még nagyobb teljesítményt és sávszélességet nyújtó F8 lapkakészlet fejlesztésében.
  • A HP Factory Express 6-10 napon belül, teljes körűen testre szabott és integrált, szállítás után azonnal üzemkész rack-megoldásokhoz juttatja az ügyfeleket.

Az International Data Corporation (IDC) legfrissebb, 2003. harmadik naptári negyedéves kutatása alapján tovább növelte részesedését az ipari szabványos kiszolgálók piacán. A vállalat az amerikai piacon visszaszerezte, míg a magyar, az EMEA, és a világpiacon megerősítette piacvezető pozícióját.

A HP 29,7%-ra növelte világpiaci részesedését a szerverpiacon, részesedése az Egyesült Államokban az előző negyedévhez képest 9,9%-kal, a tavalyi év hasonló időszakához képest 28,3%-kal nőtt, így most 26,6%-os piacrészesedést tudhat magának.

Az IDC adatai szerint a HP hasonlóan jó eredményeket ért el a teljes EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régióban is: a tavalyi év azonos időszakánál 13,1%-kal több, 142 349 kiszolgálót értékesített, majdnem háromszor annyit, mint a második helyezett. 40,6% százalékos részesedésével a HP az EMEA régióban is szilárdan őrzi piacvezető pozícióját.

Magyarországon a vállalat a negyedévben a tavalyi év hasonló időszakának forgalmánál 46,1 százalékkal több, összesen 1198 szervert értékesített. Így 47,5%-ra, a második helyezett eredményének majdnem háromszorosára növelte vezető piaci részesedését. A magyar vállalati felhasználók a harmadik negyedévben összesen 2523 ipari szabványos kiszolgálót vásároltak, tehát a szegmens 20,1%-ot bővült 2002 azonos időszakához képest.
Kulcsszavak: ProLiant szerver HP

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01