HP siker a Sulinet Expressz programban
A program féléves értékelése a HP Magyarország szemszögéből
Az induláskor minden szereplő, köztük a HP is optimistán
várta az eseményeket. Piaci tapasztalatain és a vásárlási szokások terén
szerzett ismeretei révén széles kínálati portfolióval készült. Utólag
beigazolódott körültekintése, ezért is tudott mindenki másnál kelendőbb
termékekkel előállni. Így nem meglepő, hogy HP részére biztató eredményeket
hozott a Sulinet Expressz program. A vállalat a program fél évvel ezelőtti indulása óta több mint 25 ezer digitális fényképezőgépet,
ötezer többfunkciós készüléket (all-in-one), 8500 lapolvasót, 20 ezer
tintasugaras nyomtatót (ebből 85% fotóminőségű) és ötezer lézernyomtatót
értékesített.
Összességében elmondható, hogy bár a program az eredeti
elképzeléstől eltérően némileg másképp alakult, jelentősen dinamizálta a hazai
informatikai piac fogyasztói szegmensét. A HP Magyarország számára sikeres volt
a Sulinet Expressz, de szintén a tervezettől eltérő termékösszetétellel. Fontos
kiemelni, hogy a HP évekkel ezelőtt megkezdett fogyasztói piaci térhódítása a
program révén felgyorsult és a piaci szegmensben továbbra is megtartotta
meghatározó szerepét.
A tapasztalatok és eredmények összegzése után a HP Magyarország 2004-ben nagyobb hangsúlyt fektet a többfunkciós készülékekre, az asztali PC-k helyett a noteszgépekre és a kézi számítógépekre. Továbbá olyan megoldáscsomagokat és szoftvereket kínál a felhasználók számára, melyek segítségével könnyebben hozzájuthatnak akár a magasabb áron kínált eszközökhöz is. A vállalat konszolidálja a Sulinet Expressz programban résztvevő elárusító helyeinek számát, de tovább támogatja az online értékesítést, mely a vásárlás megkönnyítését szolgálja a jövőben.
A HP 2004. február 16-ig tartó akciójával azon felhasználóknak szeretne kedvezni, akik még nem használták ki a program kínálta előnyöket. Az akcióban HP Photosmart 433, 435 és 635 sorozatú digitális fényképezőgépeket kínál, a nagyobb megapixeles változatokat, mint a HP Photosmart 735, 935, 945-ös készülékeket pedig március 6-ig lehet megvenni az értékesítési helyeken.
Kapcsolódó cikkek
- Nemzetközi díjat kapott a Csodafa és Sulinet Digitális Tudásbázis
- HP: Optimalizált Üzleti Technológia
- Megsemmisített iratok - megszüntetett GVH-eljárás
- HP adattárház-alapú megoldás a MAVIR-nál
- Új gesztenyefasort ültet Budán a Hewlett-Packard
- Új kereskedői csapat a HP-nál
- Nyomtató vagy másoló?
- A Noreg is csatlakozott a HP Software Business Partner Programjához
- Integris-Rendszerház az Év Szoftver Partnere
- A HP kinevezte új vállalati kommunikációs igazgatóját
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.