HP siker a Sulinet Expressz programban
A program féléves értékelése a HP Magyarország szemszögéből
Az induláskor minden szereplő, köztük a HP is optimistán
várta az eseményeket. Piaci tapasztalatain és a vásárlási szokások terén
szerzett ismeretei révén széles kínálati portfolióval készült. Utólag
beigazolódott körültekintése, ezért is tudott mindenki másnál kelendőbb
termékekkel előállni. Így nem meglepő, hogy HP részére biztató eredményeket
hozott a Sulinet Expressz program. A vállalat a program fél évvel ezelőtti indulása óta több mint 25 ezer digitális fényképezőgépet,
ötezer többfunkciós készüléket (all-in-one), 8500 lapolvasót, 20 ezer
tintasugaras nyomtatót (ebből 85% fotóminőségű) és ötezer lézernyomtatót
értékesített.
Összességében elmondható, hogy bár a program az eredeti
elképzeléstől eltérően némileg másképp alakult, jelentősen dinamizálta a hazai
informatikai piac fogyasztói szegmensét. A HP Magyarország számára sikeres volt
a Sulinet Expressz, de szintén a tervezettől eltérő termékösszetétellel. Fontos
kiemelni, hogy a HP évekkel ezelőtt megkezdett fogyasztói piaci térhódítása a
program révén felgyorsult és a piaci szegmensben továbbra is megtartotta
meghatározó szerepét.
A tapasztalatok és eredmények összegzése után a HP Magyarország 2004-ben nagyobb hangsúlyt fektet a többfunkciós készülékekre, az asztali PC-k helyett a noteszgépekre és a kézi számítógépekre. Továbbá olyan megoldáscsomagokat és szoftvereket kínál a felhasználók számára, melyek segítségével könnyebben hozzájuthatnak akár a magasabb áron kínált eszközökhöz is. A vállalat konszolidálja a Sulinet Expressz programban résztvevő elárusító helyeinek számát, de tovább támogatja az online értékesítést, mely a vásárlás megkönnyítését szolgálja a jövőben.
A HP 2004. február 16-ig tartó akciójával azon felhasználóknak szeretne kedvezni, akik még nem használták ki a program kínálta előnyöket. Az akcióban HP Photosmart 433, 435 és 635 sorozatú digitális fényképezőgépeket kínál, a nagyobb megapixeles változatokat, mint a HP Photosmart 735, 935, 945-ös készülékeket pedig március 6-ig lehet megvenni az értékesítési helyeken.
Kapcsolódó cikkek
- Nemzetközi díjat kapott a Csodafa és Sulinet Digitális Tudásbázis
- HP: Optimalizált Üzleti Technológia
- Megsemmisített iratok - megszüntetett GVH-eljárás
- HP adattárház-alapú megoldás a MAVIR-nál
- Új gesztenyefasort ültet Budán a Hewlett-Packard
- Új kereskedői csapat a HP-nál
- Nyomtató vagy másoló?
- A Noreg is csatlakozott a HP Software Business Partner Programjához
- Integris-Rendszerház az Év Szoftver Partnere
- A HP kinevezte új vállalati kommunikációs igazgatóját
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.