PC-s üzletágának félévét értékelte a HP Magyarország
A cég az EMEA térségben és így természetesen Magyarországon is
piacvezető mind az asztali, mind a noteszgépek területén. A notebookok forgalma
48,7 %-kal nőtt az előző év hasonló időszakához képest és 31,7%-kal piacvezető
volt ebben a szegmensben. Európában minden ötödik, Magyarországon minden harmadik
eladott noteszgép HP márkajelzést visel. Az asztali PC-k a HP részesedése 18,4
% volt. Összességében a múlt év folyamán a HP több mint 40 ezer PC-t és 20
ezernél is több notebook-ot értékesített hazánkban.
"A kimagasló eredmények elsősorban a következetes piaci
fókusznak és a vállalatnál hosszú évek óta érvényesülő innovatív, a
technológiai újdonságok iránt fogékony szemléletmódnak köszönhető" - mondta
Molnár Imre.
A HP idén a mobil PC terén Magyarországon 60%-os növekedést
vár, s az év végére bekövetkezhet, hogy a notebook gépek értékesítési volumene
meghaladja az asztaliakét. A PDA-k (iPAC) terén a HP közel 50%-os részesedéssel
rendelkezik a közép-európai régióban. A cég továbbra is számít erre a pacra is,
és már készülnek az új változatú gépek.2004-ben a meghatározó technológiák
között találni a Prescott processzort, a soros aaATA vezérlőt, illetve ilyen
meghajtók megjelenését. A HP Magyarország fontos célja, hogy idén is megőrizze
piacvezető státuszát, leginkább a kormányzatban és a nagyvállalati szektorban.
Ami az értékesítési csatornát illeti: a forgalom 65%-át hozó
40 Business Partner Select minősítésű partnerre és a közel száz Business
Partner minősítésű partnercégre 2004-ben is számítanak. Az idei fő célok: a
partnerek felkészítése az EU csatlakozásra, a partneri kör további szélesítése,
a szakértelem mélyítése. Idén tovább folytatódik az ún. kompenzációs
(motivációs) program további finomítása, a "Get More" jelszó továbbterjesztése
a kis- és középvállalatok felé, a Smart Office keretrendszer kínálata.
Rövidesen megjelenik az üzletág Európa Csomag nevű promóciója.
Kapcsolódó cikkek
- A Verbatim felvásárolja a SmartDisket
- Kivonul a Tele2 Magyarországról
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Június 11-én ismét megérkezik Magyarországra a Startup Safari Budapest
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Érkeznek az Arctis Nova termékcsalád legújabb tagjai
A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.
Bővíti a napenergia-kapacitást üllői gyártóüzemében a Lenovo
Új, a nagy teljesítményű számítástechnikai (HPC) innovációkat ellátó napelemeket telepített a Lenovo üllői gyártóüzeme. A vállalat 2023 októberében átadott létesítményében működő globális innovációs központja ezáltal azt is biztosítja, hogy az ügyfelek 100%-ban napenergiával tesztelhessék a HPC-munkaterhelést.