Oracle: nagy teljesítményű levelező Sun platformon
A tesztelés során középkategóriás Sun szervereken futtatták az Oracle Collaboration Suite rendszert, köztük Sun Fire 6800, V880 és V1280 konfigurációkon, Sun StorEdge lemeztömbökkel és a Sun Solaris operációs rendszerrel. A vizsgálat során 5000-ről több mint 52 000 e-mail felhasználóra növelték a levelezőrendszer beállítását, és még mindig maradt elegendő teljesítmény, hiszen az alkalmazási rétegben 80 százalék volt a CPU-kihasználtság, az adatbázisrétegben pedig kevesebb mint 60 százalék.
A Sun és az Oracle teljesítménytesztje az Oracle Collaboration Suite és a Sun rendszerek valós körülmények közti teljesítményjellemzőire világít rá: a teszt során kapott információk alapján az ügyfelek megtervezhetik a konfigurációs követelményeket, illetve rendszerméretezést végezhetnek. A közös tesztelésnek köszönhetően pontosabban lehet méretezni a heterogén e-mail rendszerek összevonásával létrejövő központi levelező megoldásokat, amelyek fokozott bővíthetőséget, gazdagabb funkciókat, nagyobb megbízhatóságot és alacsonyabb élettartamköltséget biztosítanak a vállalatok számára létfontosságú e-mail szolgáltatásokhoz. Mindehhez a Sun és az Oracle egy online méretezési eszközt tett elérhetővé.
A három architekturális réteg összteljesítményét jellemző eredményt középkategóriás Sun Fire USIII kiszolgálókkal érték el. A tesztek az összes Sun szerveren közel lineáris méretezhetőséget mutattak az Oracle adatbázis-kezelőjével, az Oracle9i alkalmazáskiszolgálóval és az Oracle Internet Directory címtárral.
Az Oracle Collaboration Suite a Sun rendszerein egyetlen központi adattárban tárolja az összes e-mail üzenetet, és kis-, közepes és nagyvállalatok egyformán alkalmazhatják. A mentéshez nem kell leállítani a rendszert, mert a kiszolgáló karbantartásakor át lehet kapcsolni a fájlkiszolgálást egy másik csomópontra, így a felhasználók a nap minden órájában, a hét minden napján elérhetik a fontos anyagokat. A Sun rendszereken kialakított összevont e-mail platform olyan központi megoldás, amely fokozott adatbiztonságot és több ponton keresztüli biztonságos hálózatelérést nyújt, ugyanakkor csökkenti a karbantartási költségeket.
Kapcsolódó cikkek
- Niagara 2, Victoria Falls: bűvös Sun-processzorok
- Megjelent az Oracle kis- és középvállalatoknak szánt üzleti adatelemzési és adattárházrendszere
- Az SAP beismerte, hogy leányvállalata jogtalanul szerzett információkat az Oracle-től
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Oracle: Automatikus szinkronizálás és még több mobil platform támogatása
- Jön a 11g: 4 év után az első jelentős Oracle adatbázis-frissítés
- Kínában is szolgáltathat tartalmat a Google
- Google: A Blogger elérhető már magyarul is!
- 400 ezer dollár bírság eBay-csalásért
- Sun pengekiszolgáló a "nehézsúlyú" versenyzőknek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.